برخی از مقامات باشگاه استقلال به صورت جدی پیگیر آن هستند تا قرارداد مهدی قایدی را پیش از پایان نیم‌فصل اول به مدت سه سال دیگر تمدید کنند.
کد خبر: ۱۲۸۳۳۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، مهدی قایدی، جوان اول استقلال فصل گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و به همین خاطر پیشنهاداتی از خارج دریافت کرد. از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گرفته تا برخی تیم‌های اروپایی دنبال به خدمت گرفتن قایدی بودند ولی مدیران باشگاه در نهایت تصمیم گرفتند با وجود مشکلات مالی فراوان، این بازیکن را نفروشند و او را همچنان در جمع آبی‌پوشان حفظ کنند.

 

      استقلال به دنبال تمدید قرارداد سه ساله با مهدی قایدی

 

برخی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت جدی پیگیر آن هستند تا قرارداد مهدی قایدی را پیش از پایان نیم‌فصل اول به مدت سه سال دیگر تمدید کنند چون با این کار عملاً این بازیکن را به طور کامل در اختیار خودشان گرفته‌اند و اگر در پایان فصل آتی پیشنهاد خوبی هم بابت جذب او از خارج برسد، استقلال نیز پول قابل ملاحظه‌ای کاسب خواهد شد. قایدی البته همچنان با استقلال قرارداد داشته و حداقل تا پایان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بازیکن این تیم محسوب می‌شود ولی مسئولان باشگاه می‌خواهند قرارداد طولانی‌تری با او داشته باشند تا این بازیکن در صورت دریافت پیشنهادات خارجی تمرکز خود را از دست نداده و به قول معروف، هوایی نشود. 

 

نکته: سعادتمند گفته بود مسئولان باشگاه می‌خواستند قایدی را بفروشند سپس قایدی مصاحبه کرد و گفت تابع تصمیمات باشگاه هستم و حالا هم اگر ترس از هواداران نباشد، مسلماً قایدی را می‌فروشند اما آخرین شنیده‌های ما حاکی از آن است که فروش قایدی حتی به صورت قرضی حداقل تا نیم‌فصل اول لیگ بیستم منتفی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها