از نظر صوتی، سیستم DJI Matrix Stereo در آن از چهار میکروفون برای ضبط صوتی جهتدار استفاده می‌کند. همچنین قابلیت Audio Zoom می‌تواند میدان ضبط را در زمانی که روی یک سوژه زوم می‌کنید محدود کند.
کد خبر: ۱۲۸۳۰۹۳

شرکت DJI از جدیدترین دوربین کامپکت مجهز به لرزشگیر خود به نام DJI Pocket 2 رونمایی کرده که نسبت به Osmo Pocket یک سنسور بزرگتر برای در بالای گیمبال 3 محوره‌اش دارد. همانند دوربین قبلی، Pocket 2 هم یک مینی دوربین یکپارچه (all-in-one) است که در آن Pocket 2 دارای یک سنسور 4 مگپیکسل با یک قابلیت زوم جدید است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا، DJI می‌گوید که در این مدل جدید یک لنز عریضتر و یک سیستم فوکوس ارتقایافته افزوده است. سیستم فوکوس مذکور در قفل شدن روی سوژه‌های متحرک، و ردیابی آنها، چالاکتر است.

سنسور جدید DJI دارای ابعاد 1/1.7 است، و به یک لنز 20 میلیمتری f/1.8مجهز شده است. ویدئو تا 4K/60fps با نرخ 100Mbps می‌تواند ضبط شود، و با یک حالت HDR جدید تکمیل شده است. همچنین امکان زوم 4 برابر بدون افت کیفیت در حالت 1080p Full HD وجود دارد.


در رابطه با عکسبرداری، قابلیت ثبت تصاویر با 64 مگاپیکسل یا 16 مگاپیکسل وجود دارد. در حالت 64 مگاپیکسلی قابلیت زوم 8 برابر و در حالت 16 مگاپیکسلی امکان زوم 4 برابر بدون افت کیفیت وجود دارد. یک سیستم Hybrid 2.0 AF تشخیص کنتراست و فاز را برای قفل سریعتر ترکیب می‌کند.

 

Pocket 2 چند حالت جدید دارد: Pro Mode امکان دسترسی پیشرفته به تنظیماتی مانند ISO، سرعت شاتر، EV، و حالت فوکوس را فراهم می‌آورد؛ حالت Slow Motion می‌تواند تا 8 برابر سرعت پخش در رزولوشن 1080p را کندتر کند. ActiveTrack 3.0 برای کاربران امکان انتخاب یک سوژه را فراهم می‌آورد و سپس دوربین می‌تواند سوژه مورد نظر را به صورت اتوماتیک در فریم نگه دارد.

تایم‌لپس، هایپرلپس، و موشن‌لپس از همین تکنولوژی ActiveTrack 3.0استفاده می‌کنند، و می‌توانند در صورت میل شما تصاویر را به صورت جداگانه ضبط کنند. ضبط در حالت RAW نیز وجود دارد. نهایتا در آن قابلیت پانوراما تعبیه شده، از جمله یک Pano ی 180 درجه که چهار عکس را برای یک نمای عریض ترکیب می‌کند، و یک Pano ی 3×3 که نه تصویر را ادغام می‌کند.

امکان لایواستریم مستقیم از Pocket 2 برای فیسبوک، یوتیوب، یا RTMP نیز وجود دارد، و همچنین Story Mode در آن تعبیه شده است. برای ایمنی، یک سیستم Drop Aware وجود دارد که می‌تواند در صورتی که احساس کند Pocket 2 در آستانه افتادن است به تثبیت کردن آن کمک کند.

از نظر صوتی، سیستم DJI Matrix Stereo در آن از چهار میکروفون برای ضبط صوتی جهتدار استفاده می‌کند. همچنین قابلیت Audio Zoom می‌تواند میدان ضبط را در زمانی که روی یک سوژه زوم می‌کنید محدود کند. کاهش نویز باد هم به صورت اختیاری قابل دسترسی است.


یک صفحه پایه قابل در آوردن وجود دارد که امکان متصل کردن لوازم جانبی جدیدی به آن را فراهم آورده است. شما می‌توانید Pocket 2 را از طریق کنترلهای روی دوربین کنترل کنید، از آن از طریق لوازم جانبی وایرلس از راه دور استفاده کنید، یا آن را از طریق اسمارتفونتان با یک کانکتور تلفن کنترل نمائید.

این دوربین کوچک که قیمت پایه آن 349 دلار است 117 گرن وزن دارد و باتری آن تا 140 دقیقه دوام می‌آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها