کد خبر: ۱۲۸۲۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، شرکت سامسونگ در تدارک عرضه یک اسمارت‌فون اندرویدی پایین‌رده جدید با نام گلکسی A02s است. سامسونگ گلکسی A02s با شماره مدل SM-A025G اکنون در فهرست وبسایت گیک‌بنچ رویت شده است. این هندست در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازات 756 و 3934 را کسب کرد. چند روز پیش این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-A025F موفق به دریافت تائیدیه Bluetooth SIG شد. استفاده از کاراکتر F در انتهای شماره مدل محصول نشان می‌دهد که هندست مذکور در 2 ورژن مختلف روانه بازار خواهد شد.

همچنین فهرست گیک‌بنچ دربردارنده اطلاعاتی پیرامون مشخصات کلیدی گلکسی A02s است. بر اساس جزئیات مندرج در فهرست، گلکسی A02s با سیستم‌عامل اندروید 10 و 3 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد. در این فهرست به اطلاعات مربوط به تراشه هندست هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما با تجزیه و تحلیل تصویر سورس کد منتشر شده توسط وبسایت MySmartPrice می‌توان دریافت که گلکسی A02s مجهز به پردازنده گرافیکی آدرنو 506 خواهد بود. بر اساس نوع GPU می‌توان حدس زد که هندست مذکور احتمالا احتمالا به‌همراه تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 450 ساخت کوالکام عرضه می‌شود.

مشخصات شایعه شده پیرامون اسمارت‌فون گلکسی A02 سامسونگ

بر اساس اخبار و گزارشات پیش‌تر مخابره شده گلکسی A02s احتمالا به‌همراه یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل روانه بازار می‌شود. همچنین بر اساس گزارشات این هندست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 450 ساخت کوالکام و GPU آدرنو 506 خواهد بود. گجت مذکور دارای رم 3 گیگابایتی است؛ اما در خصوص ظرفیت حافظه‌داخلی آن هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با توجه به صدور تائیدیه‌های مختلف برای گلکسی A02s به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون با پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه در قسمت پشتی بوده و ماژول مذکور از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در قسمت جلویی دستگاه نیز شاهد استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای شکل نمایشگر هستیم. انرژی موردنیاز گلکسی A02s از طریق یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و این هندست با رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. از جنبه درگاه‌های ارتباطی نیز این هندست از امکاناتی نظیر اتصال GSM/WCDMA/FDD-LTE، WLAN 802.11b/g/n، WiFi-Direct و بلوتوث ورژن 4.2 برخوردار است. با این‌حال سایر مشخصات دستگاه کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. گلکسی A02s در واقع نسخه ری‌برند شده گلکسی A02 به‌شمار می‌رود.

سامسونگ هیچ‌گاه پیرامون اسمارت‌فون‌های خود اطلاعاتی را به‌صورت رسمی به اشتراک نمی‌گذارد. بنابراین در مقطع کنونی بایستی به صحت و سقم کلیه اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کرد. لذا به منظور تائید و ارائه اطلاعات رسمی از جانب کمپانی ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها