شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال وخیم شدن حال یکی از فلسطینیان اسیر رژیم صهیونیستی اعلام بسیج عمومی و آماده باش کرد.
کد خبر: ۱۲۸۲۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، گردان‌های «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آماده باش و بسیج عمومی در بین نیروهای خود خبر داد.

شانه نظامی جهاد اسلامی شنبه بعد از آنکه اخباری از وخامت اوضاع «ماهر الاخرس» منتشر شد، طی بیانیه‌ای تصمیم به آماده‌باش کامل گرفت.

اخرس یکی از نیروهای جهاد اسلامی است که در اعتراض به بازداشت خود در زندان‌ های رژیم صهیونیستی، ۹۰ روز است که دست به اعتصاب غذا زده و حال او رو به وخامت گذاشته است.

«احلام حداد» وکیل مدافع این اسیر فلسطینی امروز شنبه گفت که الاخرس خطاب به ملت فلسطین وصیت کرده است که مدافع وطن و سرزمین خود باشند.

به گفته حداد، اسیر فلسطینی در وصیتنامه خود با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در بیمارستان «کبلان» رژیم صهیونیستی از دنیا برود، گفته است که هیچ کمکی از صهیونیست‌ها نمی‌خواهد جز اینکه او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا بین هموطنان و فرزندان خود جان دهد.

در وصیتنامه الاخرس همچنین آمده است: «نمی‌خواهم جسدم را در سردخانه قرار دهید یا آن را کالبد شکافی کنید. از اسرای قدیمی هم که به نبرد اعتصاب غذا پیوستند و خانواده‌های شهدا می‌خواهم که مرا تشییع کنند. به ملت فلسطین هم توصیه می‌کنم که مدافع وطن خود بمانند.»

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته ماهر الاخرس را با حال وخیم از بیمارستان به زندان بازگرداندند.

الاخرس ۴۹ ساله اهل شهر جنین کرانه باختری است که رژیم صهیونیستی او را در ۲۷ ژوئیه گذشته بدون تفهیم اتهام بازداشت کرده است. وی در اعتراض به بازداشت اداری خود و شمار قابل توجه دیگری از اسرای فلسطینی، دست به اعتصاب غذا زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها