زن ها چه دروغ هایی رو زیاد به مردها می گویند

این دروغ ها رو زن ها به مردان زیاد می گویند

دروغگویی یکی از پدیده های اجتماعی است که با آسیب های زیادی همراه است. در صورتی که این دروغگویی در روابط زناشویی رخ دهد آسیبش دو چندان شده و باعث کاهش کیفیت زندگی زناشویی می شود.
کد خبر: ۱۲۸۲۴۹۳

دروغ هایی که همه ی زن ها به مرد ها می گویند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ، اگر فکر می کنید که همسرانتان هرگز به شما دروغ نمی گوید،  باید تجدید نظر کنید. حتی دروغ های بسیار کوچک هم می تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند. پس بهتر است که همیشه حقیقت را در رابطه بیان کنید. انگیزه خانم ها برای گفتن این دروغ ها این است که از احساسات شما محافظت کنند و مطمئن شوند شما برای خود آن ها هستید. هر دلیلی که داشته باشد، بالاخره این دروغ ها توسط خانم ها گفته خواهد شد که در این قسمت مواردی از آن ها را به شما خواهیم گفت.

بیشتر بخوانید: پیامک عاشقانه

این دروغ ها رو زن ها به مردان زیاد می گویند

دروغ زنان

دروغ های رایج زنان به مردان:

همین گونه که هستی، دوستت دارم

حتما با خودتان فکر می کنید که خانم ها نمی خواهند همه چیز را در شما تغییر دهند اما احتمالاً چیزهای زیادی وجود دارد که خانم ها دوست دارند آن را در شما تغییر دهند. 

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و در دوران ماه عسل هستید، معمولاً هردوی شما مایل هستید که در این دوران عالی و کامل به نظر می رسید اما مطمئن باشید که او به زودی خلاف این چیز ها را پیدا می کند. پس اگر او به شما می گوید که قصد ندارد شما را تغییر دهد، بدانید که دروغ می گوید و فقط می خواهد شما را شاد کند. 

عاشق معاشرت با دوستانت هستم

در هرصورت همسر شما نمی خواهد که این دوستان در اطرافتان وجود داشته باشند. شاید به شما بگوید که با دوستانتان مشکلی ندارد اما اصلا این موضوع را باور نکنید.

عاشق کار خانه هستم

ممکن است در شروع رابطه این دروغ را از همسرتان بشنوید که به شما می گوید اصلاً با ظرف های کثیفی که از خودتان به جا گذاشته اید، مشکلی ندارد و عاشق کار داخل خانه است. اما مطمئن باشید که به شما دروغ می گوید. هیچ کس دوست ندارند لباس ها و ظرف های کثیف شما را بشوید.

عاشق تماشای فوتبالم

احتمالاً در اوایل آشنایی همسر تان به شما بگوید که عاشق تماشا کردن فوتبال در روزهای دوشنبه و نقد و بررسی آن است.اما اصلاً گول این موضوع را نخورید، زیرا او می خواهد به شما نشان دهد که شبیه دختران دیگر نیست و شما هم از این موضوع خوشحال می شوید که با یک دختر ورزشکار روبرو شده اید اما اصلاً آن را باور نکنید. 

عصبانی نیستم 

گاهی اوقات خانم ها به دلیل تغییرات هورمونی از لحاظ ظاهری کمی به هم می ریزند و ممکن است با مشکلاتی مثل جوش یا هر چیز دیگر روی پوست خود مواجه شوند. 

در چنین شرایطی ممکن است بخواهید که به او اعتماد به نفس بدهید و بگویید که تو عالی هستی ! احتمالا به شما می گوید که دروغ نگویید و حرف غیر قابل باور نزنید. اگر  بپذیرید که دروغ گفته اید و برای دلخوشی او از این حرف ها زده اید، احتمالا وضعیت بد تر می شود و یک جنگ بزرگ بین شما شکل می گیرد. پس بهترین راهکار این است که مراقب حرف هایی که می زنید باشید و اجازه دهید که این دوران به اتمام برسد.

حق با شماست

شاید برایتان پیش آمده باشد که با همسرتان سر موضوعاتی حر و بحث می کنید و او ناگهان خاموش می شود و از شما عذرخواهی می کند و می گوید که حق با شماست و تو بهتر از من می دانی . آیا او را باور می کنید؟

مطمئن باشید او راست نمی گوید، فقط امید دارد که در آینده نزدیک بفهمید که حق با خانوم است  زیرا هیچ دختری زمانی که واقعا بفهمد حق با شماست، به این مسئله اعتراف نمی کند.

مهم نیست که به زنهای دیگر نگاه کنی

برخی خانم ها برای اینکه روشن فکر به نظر برسند، این دروغ را که به زنهای دیگر نگاه کنی، برایم مهم نیست را می گویند . هیچ زنی دوست ندارد نگاه شـما به دیگری باشد بلکه دوست دارد، نگاهتان فقط به او باشد پس هیچگاه چشمان خود را بیش از اندازه به اطراف منحرف نکنید. 

من علاقه ای به این رمانتیک بازی ندارم

گاهی خانم ها برای اینکه شما تبدیل به یک عاشق وسواسی نشوید و مدام او را کنترل نکنید ، به شما می گویندمن علاقه ای به این رمانتیک بازی ندارم اما این بدان معنی نیست که آنها از رابطه ی عاشقانه بیزارند و دوست ندارند عشق تان را به او ابراز کنید و هوایش را داشته باشید.

پول برای من هیچ اهمیتی ندارد

همه زنها دوست دارند که از لحاظ اقتصادی در یک حد متـعادل و رفاه نسبی قرار داشته  و دارای استقلال مالی باشند و هیچ زنی پیدا نمی شود که وضعیت مالی همسر و پول برای او اهمیتی نداشته باشد. 

برای همه پیش می آید

زنان بـرای جریـحه دار نشدن احساسات همـسرشان، زمانی که همسرشان دچار ناتوانی جنسی شود،  بـه  او مـی گویند، این مشکل مهم نیست و برای همه پیش می آید اما ممکن است همسرتان از این موضوع شاکی و دلـخور شود. 

میزان درآمدت کم اهمیت است

این که فکر می کنید خیلی از خانم ها به دنبال حساب بانکی آقایان هستند ، اصلاً فکر صحیحی نیست.شاید بعضی از خانم ها در این باره دروغ گفته باشند اما خانم ها همسری را می خواهند که از لحاظ مالی مستقل باشد و بتواند روی شغل او حساب باز کند. مطمئن باشید خانم ها به دنبال خرج های اضافه نیستند اما می خواهند بدانند که مردان  در آینده توانایی اداره یک خانواده را دارند.

عاشق خانواده ات هستم

دختر خانم هایی هستند که به شما می گویند اصلاً به دلیل گذراندن اوقات در کنار خانواده شما حس بدی ندارند و از این بابت خوشحال هستند اما این موضوع را باور نکنید. دفعه بعدی که قرار بود به منزل خانواده شما بیایند، به صورت او نگاه کنید. احتمالا متوجه سفتی عضلات و لبخند مصنوعی او می شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها