درخواست ۱۵۰ هزار دلاری کورتریک برای صدور رضایتنامه نادری
کد خبر: ۱۲۸۲۱۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارس فوتبال، محمد نادری که فصل گذشته با ادامه انتقال قرضی خود از کورتریک بلژیک در پرسپولیس بازی کرد با پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال تهران روبرو شده است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از مذاکره رسمی با عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران موضوع دریافت رضایتنامه خود را مشکل اصلی ماندن در فوتبال ایران معرفی می‌کند.
باشگاه استقلال تهران نیز مذاکره با کورتریک بلژیک را برای جذب دائمی نادری آغاز کرد که با پیشنهاد ۱۵۰ هزار دلاری آنها روبرو می‌شود.چیزی که با نرخ دلار امروز نزدیک به چهار میلیارد می شود.
نادری پس از مذاکره با استقلال تهران با فشار کادر فنی سرخپوشان برای ماندن در جمع پرسپولیسی ها روبرو می‌شود. وی سه جلسه متوالی با مدیران و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس نیز برگزار می‌کند اما این باشگاه دریافت رضایتنامه را بر عهده خود نادری گذاشته است.
                                                                                                                          مبلغ رضایتنامه نادری مشخص شد ؛ چهار میلیارد ناقابل  مدافع فصل گذشته سرخپوشان نیز منتظر است تا هر کدام از این باشگاه‌ها توانستند پول مربوط به پرداخت رضایتنامه ۱۵۰ هزار دلاری اش را در اختیار وی قرار دهند برگه عقد قرارداد با آن را امضا کند.
مذاکره استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا بتوانند نظر نادری و باشگاه کورتریک را برای کاهش مبلغ قرارداد جلب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها