متین کریم زاده : از رقابت با میلیچ و زکی‌پور نمی‌ترسم
کد خبر: ۱۲۸۱۸۷۱

خط و نشان خرید جدید استقلال برای ستاره های تیم   به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارس فوتبال، متین کریم زاده درباره شرایط استقلال در روزهای آماده سازی پیش فصل بیان کرد:

خداراشکر شرایط خیلی خوبی بر تیم حاکم است. کادرفنی به مدیریت آقای فکری همه شرایط را برای موفقیت استقلال مهیا کرده و خودمان نیز تلاش زیادی می‌کنیم تا بتوانیم با بهترین شرایط ممکن لیگ برتر را شروع کنیم.

وی درباره تعویق مسابقات لیگ برتر تاکید کرد:

‌تیم ما کمی دیرتر از سایر تیم های لیگ برتری کارش را شروع کرد و فکر می‌کنم این تعویق یک هفته ای به ضرر ما نشود. فرصت خوبی نصیب مان شده تا بیشتر از قبل تمرین کنیم و آماده شروع مسابقات شویم. بی تردید کادرفنی هم برنامه های متنوعی خواهند داشت تا از نظر جسمانی و البته تاکتیکی وضعیت خوبی قبل از شروع لیگ پیدا کنیم.

مدافع چپ‌پا و جدید استقلال درباره جو این تیم پیش از شروع لیگ بیستم گفت:

خوشبختانه همه چیز خوب است. واقعا همه بچه ها با هم رابطه گرمی دارند و جو صمیمانه‌ای در استقلال حکمفرما است. بازیکنان قدیمی نیز ما جدیدها را به خوبی پذیرفتند و همه با هم با اتحاد برای خوشحالی هواداران استقلال تلاش می‌کنیم.

متین کریم زاده ۲۱ ساله درباره قطعی شدن بازگشت هرویه میلیچ و رقابتش با این بازیکن کروات و میلاد زکی‌پور برای بازی در پست دفاع چپ تاکید کرد:

من برای همه بازیکنان احترام قائل هستم. حضور بازیکنان در لیست تیم با نظر سرمربی صورت می‌گیرد. البته آقای میلیچ و آقای زکی‌پور فوتبالیست‌های بزرگی هستند و قطعا از بازی کردن کنار آنها لذت می‌برم. اما من از رقابت کردن نمی‌ترسم. همواره با تلاش زیاد سعی کردم خودم را نشان بدهم و در استقلال هم همین کار را می‌کنم. امیدوارم میلیچ هم هرچه زودتر به ایران برگردد و تیم برای حضور در لیگ کامل‌تر شود.

متین کریم زاده مدافع استقلال ادامه داد:

من زیاد اهل مصاحبه کردن نیستم. همیشه از حاشیه فراری بودم. الان هم دوست دارم تمرکزم را روی تمرین کردن و بازی‌ها بگذارم و تمام هدفم این است که هواداران و کادرفنی استقلال از من راضی باشند.

او که در پارس جنوبی در هردو جناح راست و چپ به عنوان مدافع و وینگر بازی کرده، گفت:

برای من تفاوتی ندارد کجای زمین باشم. در پارس جنوبی در پست های زیادی بازی کردم و الان هم واقعا فرقی نمی‌کند چپ یا راست بازی کنم. با صلاحدید آقای فکری در هر پستی که ایشان صلاح بداند بازی می‌کنم و امیدوارم برای تیمم مهره موثری باشم.

متین کریم زاده در پایان افزود:

امیدوارم همه شرایطی که در ذهن مان است خوب پیش برود و در نهایت به آنچه مد نظرمان است دست پیدا کنیم. تمام هدف ما خوشحالی هواداران است و در این راستا هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها