ریحانه پارسا با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از مهاجرتش به خارج از ایران برای ساخت فیلم را به طور ضمنی تائید کرد.
کد خبر: ۱۲۸۱۶۰۹
آیا ریحانه پارسا مهاجرت کرده است؟/ سام درخشانی: به او توصیه کردم پلهای پشت سرش را خراب نکند
به گزارش جام جم آنلاین شب گذشته ریحانه پارسا با انتشار خبر یکی از رسانه ها درباره مهاجرتش در صفحه شخصی خود خبر از مهاجرتش از ایران برای ساخت فیلمی به نام «زمان» را داد. 
پارسا بازیگر ۲۱ ساله سریال «پدر» و فیلم سینمایی «خوب بد جلف۲» که سال گذشته فیلم کوتاه «شب» را نیز کارگردانی کرده بود، از ۲ سال گذشته طرح ساخت فیلم «زمان» را بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی اش به نگارش درآورده بود. در حال حاضر این فیلم به مرحله پیش تولید رسیده و بزودی در ارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت.
لازم به ذکر است برای ساخت این فیلم لوکیشن ها بازسازی می شوند و پارسا در سمت کارگردان قرار است تعدادی بازیگران ایرانی را مقابل دوربین خود ببرد. 
 
 
به نقل از تسنیم، مدتی لایوها و گفت‌وگوهای ویدئویی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون بعد از حاشیه‌های ازدواج و طلاقش، سوژه خیلی از رسانه‌ها شده بود. برخی می‌گفتند او دیگر توان پاسخگویی و جدال با حاشیه‌های مجازی را ندارد. فردی که تا مدت‌ها در فضای‌مجازی خودش دیگران را سوژه می‌کرد و به زمره یکی از شاخ‌های اینستاگرامی تبدیل شده بود آرام‌آرام دنبال فرصتی می‌گشت تا از این میدان فرار کند. تا اینکه خبر نپیوستن این بازیگر به «خوب، بد، جلف» جدید بیرون آمد.
در خلاصه این خبر از سوی عوامل سریال گفته بودند به دلایلی این حضور محقق نشده و سام درخشانی در گفت‌وگوی رادیویی از این موضوع پرده برداشت و گفت: فکر می‌کنم ایشان به خارج از کشور رفته‌اند. خانم پارسا هم ما را و هم خانواده‌شان را شگفت‌زده کردند.

وی افزود: به ریحانه پارسا گفتم به خودشان وقت بدهند از این حالت خارج شوند و به بازی‌شان ادامه دهند. فعلاً در کشور همسایه هستند و خودشان می‌گفتند قصد مهاجرت دارند. اما تصمیم‌شان قطعی نبود، چیزی که هست از کار ما جدا شدند.  

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بگذارید تصمیم نهایی را از خودشان بشنویم. فقط من گفتم عجله نکنند که زمان همه‌چیز را درست می‌کند. الان خسته‌اند و شاید اتفاقات اخیر خیلی به ایشان فشار آورده باشد. بالأخره آستانه تحمل خیلی‌ها پایین آمده و باید بیشتر به خودشان وقت بدهند. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را حتما از زبان خودشان می‌شنویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها