کد خبر: ۱۲۸۱۵۸۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، ۶ دی ماه سال ۹۸ ورزشگاه ملک‌نیای سنندج شاهد بازی مهیجی بود که جدا از رویارویی ۲ تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی شهرداری بم و وچان کردستان، ثانیه‌های سختی برای سنگربان تیم میزبان را هم به همراه داشت.      جدایی رکورددار کلین‌شیت فوتبال ایران از تیمش

زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم وچان کردستان در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر فوتبال بانوان باید در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه می‌داشت تا رکورد کلین شیت فوتبال کشور را به نام خود کند. خواجوی در دیدار پایانی تیمش در رقابت‌های نیم فصل، برابر شهرداری بم قرار گرفت و تا دقیقه ۵۳ دروازه خود را بسته نگه داشت تا رکورد مهمی در فوتبال زنان و مردان کشور به نام خود ثبت کند.

هر چند این بازی که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع شهرداری بم صدرنشین این رقابت‌ها تمام شد و تیم وچان نیز به نایب قهرمانی نیم فصل رسید ولی رکورد برترین دروازه‌بان کشور نصیب زهرا خواجوی شد تا ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را در چند بازی متوالی بسته نگه دارد.

خواجوی شامگاه دوشنبه ۲۸ مهر جدایی‌اش را از وچان تایید کرد و گفت: ۲ سال در وچان کردستان به‌عنوان دروازه‌بان فعالیت داشتم و با این تیم مقام سوم و نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کردم. فصل پیش با وچان رکورد کلین‌شیت ایران را زدم و امسال هم در ابتدای نقل و انتقالات با این تیم قراردادم را تمدید کردن و حتی در تمرین‌ها حاضر شدم. در حال حاضر شرایط و جو تیم را نمی‌توانم بپذیرم و به همین دلیل قراردادم را با این تیم فسخ کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش داشته و از برخی مسائل دور باشم.

زهرا خواجوی از مدیر عامل باشگاه وچان، بزرگان فوتبال کردستان و مردم بامحبت و مهمان‌نواز کردستان قدردانی و برای وچان در ادامه راه لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد. دروازه‌بان ۲۱ ساله تیم ملی فوتبال ایران بیش از یک دهه فوتبال بازی می‌کند و ۶ سال در لیگ برتر توپ زده است. نخستین حضور او در لیگ برتر را با تیم پاس همدان بود و در اشترانکوه ازنا، شهرداری بم، راهیاب ملل سنندج و وچان کردستان هم بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها