نادری در برزخ ؛ استقلالی می شود یا پرسپولیسی می ماند؟
کد خبر: ۱۲۸۱۵۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارس فوتبال، محمد نادری با بازی های خوبی که در دو فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت باعث شد تا او به عنوان یکی از هدف های قابل توجه نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران محسوب شود و طی مدت اخیر با پیشنهاداتی حتی از رقیب سنتی پرسپولیس مواجه شود. البته شنیده شده علاوه بر استقلال، سپاهان و حتی تراکتور هم خواهان به خدمت گرفتن نادری شده اند اما پیگیریهای استقلال بیشتر بوده است.          مقصد بعدی محمد نادری ؛ استقلال یا پرسپولیس ؟

نادری که بعد از مصدومیت در دیدار نیمه نهایی جام حذفی ایران و برابر استقلال، از لیست شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در دوحه و لیگ قهرمانان آسیا جا ماند، حالا در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد. نادری در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات تلاش زیادی برای مشخص شدن وضعیتش با پرسپولیس انجام داد که او علیرغم تلاش چند باره برای مذاکره با باشگاه به نتیجه لازم نرسید. موضوعی که باعث شد تا دیگر باشگاه‌ها مانند استقلال و فولاد و حتی سپاهان و تراکتور پیشنهادهایی به او ارائه دهند.

محمد نادری اواخر هفته گذشته برای ادامه همکاری با پرسپولیس با حضور خود نادری و حمید مطهری به عنوان نماینده کادر فنی که به درخواست نادری در این جلسه شرکت کرده بود پای میز مذاکره نشست. نادری و باشگاه طی مذاکراتی که داشته‌اند نظر یکدیگر را شنیدند و اکنون همه چیز به جلسه پایانی آنها و اعلام نظر نهایی شده است که قرار است فردا اعلام شود.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که پیش از این اعلام شده بود یحیی گل محمدی بعد از جذب سعید آقایی علاقه ای به ماندن نادری به دلیل مصدومیت های وی ندارد، اما سرمربی قرمزها هفته گذشته و بعد از اتفاقاتی که مقابل باشگاه پرسپولیس رخ داد با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که خواهان ادامه همکاری با نادری است و طی این مدت هم بارها از طریق باشگاه پیگیر وضعیت این مدافع چپ تیمش بوده است تا به نوعی توپ را به زمین باشگاه بیاندازد. البته نوع و میزان مصدومیت های نادری به نظر یحیی سنگین بوده و او به گمان اینکه نادری نمی تواند یک بازیکن صد در صدی برای پرسپولیس باشد، او را نمی خواهد و فقط نمی خواهد با نخواستن رسمی نادری، مقابل هواداران پرسپولیس قرار گیرد. چرا که نادر‌ی با مذاکره با استقلال، یک بازی شطرنج وار با مدیریت و یحیی گل محمدی به راه انداخته است. یحیی با انتشار آن بیانیه فشارها در مقابل عدم نیاز به نادری را از روی دوش خود برداشته و همه چیز را برعهده باشگاه برای مذاکره گذاشته است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که پیشنهاد این باشگاه در جلسه با نادری ۲میلیارد و دویست میلیون بوده است که به نظر می رسد این مبلغ با مخالفت مدافع قرمزها مواجه شده است و با گرفتن زمان از مدیران باشگاه خواستار این شد دو طرف روی پیشنهاد ارائه شد بیشتر فکر کنند.

محمد نادر‌ی بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه و ارائه نظر خود در این خصوص، قرار است تصمیم نهایی اش را فردا به باشگاه اعلام کند، این در حالی است که امروز سرپرست باشگاه استقلال در گفت گو با رسانه ها مذاکره با محمد نادری را تایید کرد و در ادامه گفت مذاکرات بین طرفین هنوز به نتیجه ای نرسیده است. نادری در گفت و گو با مطهری اعلام کرده که می خواهد فیکس باشد و علاقه ای به نیمکت نشینی ندارد و همین هم باعث شده یحیی گل محمدی تمایل زیادی به حضور نادری نداشته باشد.

هفته گذشته اخباری تایید نشده منتشر شد که مهدی عبدیان عضو متمول هیات مدیره باشگاه استقلال پیشنهاد ۷ و نیم میلیاردی برای یک فصل به محمد نادری ارائه داده است و خواستار حضور وی در این باشگاه شده است، گفته می شود نادری از باشگاه استقلال چند روزی را زمان گرفته است تا اگر با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد به نتیجه نرسد به پیشنهاد آبی ها جواب مثبت دهد. البته صحت و سقم این خبر مشخص نیست اما اگر چنین ماجرایی صحت داشته باشد، مطمئنا نادری با توجه به اینکه بازگشت میلیچ هم به استقلال سخت شده است، می داند که در صورت بازی در استقلال می تواند به صورت فیکس بازی کند.

موضوع محمد ناد‌ری شبیه وضعیت سال گذشته امید نورافکن است، نورافکن که تحت قرارداد شالروای بلژیک بود بعد از اینکه استقلالی ها نسبت به پرداخت هزینه رضایت نامه ی وی تعلل کردند سپاهانی ها وارد عمل شدند و رضایت امید نورافکن را از شالروای بلژیک گرفتند. در حال حاضر هم هر تیمی قصد جذب محمد نادری را داشته باشد باید ابتدا بر سر مبلغ رضایت نامه وی با باشگاه کورتریک که گفته می شود مبلغی بین ۵۰ تا ۸۰ هزار یورو است به توافق برسد. البته برخی منابع ۱۵۰ هزاردلار را به عنوان حق فسخ قرارداد نادری با کورتریک گمانه زنی کرده اند. نکته قابل توجه دیگر این است که نادری، سه چهار ماهی است با مدیربرنامه سابقش قطع رابطه و قرارداد کرده و حالا مدیربرنامه ندارد و کارهایش را خودش انجام می دهد. شاید بطور خلاصه گفت که او حالا در در یک دو راهی برزخی قرار گرفته است. اینکه استقلالی شود یا پرسپولیسی بماند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها