کد خبر: ۱۲۸۱۴۱۵

سبد گل

سبد گل از گذشته تاکنون یکی از پرکاربردترین محصولات گل برای انواع مناسبت ها بوده و هست. سبد گل، یکی از هدایایی است که در مراسم های شادی و ترحیم بسیار پرکاربرد بوده و ارادت و احترام شما را به عزیزانتان منتقل می کند.

تعداد فراوانی از گل های طبیعی رنگارنگ و با طراوت در سبد گل تزیین می شوند تا مناسبت های شاد و جشن های عزیزانتان را با زیباترین هدایا از سبد گل های طبیعی مزین کنید. با خرید اینترنتی سبد گل ارزان می توانید بهترین هدیه را به عزیزانتان تقدیم کنید.

خرید اینترنتی سبد گل ارزان

مناسبت های سبد گل

با خرید اینترنتی سبد گل ارزان و تقدیم آن برای مراسم های شادی از جمله تبریک تولد، تبریک افتتاحیه، سالگرد ازدواج، عروسی، خواستگاری و ... حس شادی و عشق را به عزیزانتان منتقل کرده و در مراسم های ترحیم، حس همدردی را به طرف مقابلتان بخشیده و باعث آرامش روح آن ها شوید. سبد گل خواستگاری، بله برون، نامزدی، عقد و عروسی، تبریک تولد و ترحیم، با توجه به نوع مناسبت آن ها در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. می توان سبد گل را با توجه به انواع گل به کار رفته در آن ها و نیز نوع سبد مورد استفاده، به انواع رسمی و غیر رسمی تقسیم کرد. مثلا استفاده از گل هایی همچون ارکیده، شیپوری، لیلیوم، رز و آنتریوم و… می تواند جلوه ای رسمی به سبد گل شما ببخشد.

انواع سبد گل

همانطور که می دانید همواره سبد گل در اندازه های مختلف تولید می شوند و هر کدام از آن ها به سبک خاصی تزئین شده که می توان از آن در مراسم مختلف استفاده کرد. انواع سبد گل از لحاظ جنس سبد، بصورت چوبی، پلاستیکی و ... بوده و از لحاظ شکل به اشکال مختلف مستطیل، بیضی، مربع و ... طراحی می شوند.

با توجه به تنوع سلیقه مشتریان، گل فروشی آنلاین گل گیفت، سعی کرده تا بتواند بر اساس تمام سلیقه ها و بودجه ها، انواع سبد گل ارزان و سبد گل لاکچری را در اشکال مختلف تهیه کند. تیم گل گیفت با استفاده از طراحی با کیفیت ترین گل های زینتی بر روی سبد گل، توانسته تا جلوه زیبایی را در ذهن مخاطب ایجاد کند.

 سبد گل ارزان

برخی از افراد به دلیل قیمت بالای سبد گل، از خرید آن به عنوان هدیه برای عزیزانشان منصرف می ‌شوند. این در حالیست که قیمت سبد گل طبیعی در گل فروشی آنلاین گل گیفت نسبت به بسیاری از فروشگاه‌ های دیگر ارزان ‌تر است. گل فروشی آنلاین گل گیفت توانسته است که سبد گل ارزان، اما با بهترین کیفیت را به مشتریان با سلیقه خود ارائه ‌دهد. سبد گل در گل گیفت در کنار قیمت مناسبی که دارد، تعداد زیادی شاخه گل را در یک سبد زیبا به همراه تزئیناتی منحصر به فرد برای شما ارسال می ‌کند. با خرید اینترنتی سبد گل ارزان هدیه دلخواهتان را با تناسب بودجه خود انتخاب کرده و به عزیزانتان تقدیم کنید.

خرید اینترنتی سبد گل ارزان

سبد گل لاکچری

در مناسبت ‌هایی همچون مراسم خواستگاری، مراسم بله برون و... سبد گل لاکچری گل گیفت طرفداران بسیاری دارد. از ویژگی ‌های سبد گل لاکچری، بزرگ ‌تر بودن اندازه سبد گل، تعداد بیشتر شاخه‌ های گل، تنوع بیشتر گل‌ ها، تزئینات خاص گل ‌هاست. شما می ‌توانید گل ‌های خود را از بین انواع گل رز، رز هلندی، گل لیسیانتوس، رز مینیاتوری، گل میخک، گل زنبق، گل داوودی و ... انتخاب کنید. 

سبد گل رز

یکی از محبوب‌ ترین نوع گل‌ ها برای کادو دادن به عزیزانتان، سبد گل رز است که شما می ‌توانید رنگ آن‌ ها را از بین طیفی از رنگ‌ های رز قرمز، صورتی، سفید، زرد، بنفش، چند رنگ و... انتخاب کرده و همراه با کارت پستالی زیبا با متن دلخواهتان به محل مورد نظر ارسال کنید. تزئینات متنوع و زیبای این گل ‌ها، جذابیت سبد گل رز شما را افزایش می ‌دهد و هدیه‌ شما را خاص و متفاوت می ‌کند.

خرید اینترنتی سبد گل ارزان

قیمت سبد گل

ویژگی ‌های متفاوت سبد گل، سبب تفاوت قیمت آن ‌ها می ‌شود. این ویژگی ‌ها به متریال و نوع سبد و نوع گل ‌های به کار رفته در باکس گل همچون گل رز، گل داوودی، میخک، گل رز هلندی، آنتوریوم و... و همچنین به نوع تزئینات و اندازه سبد گل بستگی دارد. محدوده‌ قیمت سبد گل از گل فروشی آنلاین گل گیفت از 200 هزار تومان به بالا می‌ باشد و می ‌توانید اغلب باکس گل های مورد علاقه خود را در رنگ‌ های مختلف و با گل‌ های متفاوت سفارش دهید. پس از ثبت سفارش شما در سایت یا اپلیکیشن گل گیفت، سبد گل شما در مناسب ‌ترین بسته بندی برای شما ارسال می‌ گردد. 

فروش اینترنتی گل

این روزها روش های فروش گل و پرداخت های آن، تفاوت بسیار زیادی نسبت به گذشته داشته و سهم قابل توجهی از کل تراکنش ها بصورت اینترنتی شده است. در روش جدید کافی است تنها تصمیم به خرید گل بگیرید و بعد از انتخاب آن از یکی از سایت‌ های فروش اینترنتی گل و انتقال به درگاه بانک مورد نظر مبلغ سبد گل را بپردازید و آن را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرد. این روش بسیار آسان ‌تر از خرید حضوری سبد گل از گل فروشی های داخل شهر می باشد. کاربران عزیز سایت گل گیفت می توانند تاریخ و زمان تحویل سبد گل خود را انتخاب کنید و در  همان زمان گل انتخاب شده خود را با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی سبد گل ارزان

 

گل فروشی گل گیفت

هدیه دادن گل به هر بهانه ای زیبا و خاطره انگیز است، بنابراین این فرصت ها را برای ابراز محبت از دست ندهید. گل فروشی آنلاین گل گیفت، امکان سفارش و فروش اینترنتی گل و ارسال آن در زمان بسیار کم حتی ارسال گل برای همین امروز را فراهم کرده است تا هیچ مناسبتی را به علت فراموش کردن آن و کمبود زمان از دست ندهید.

سبدهای زیبای گل در گل فروشی اینترنتی ما در اندازه ها و با تعداد و نوع گل های متنوع این امکان را برای شما فراهم کرده تا از میان سبدهای گل فراوان، با قیمت های متنوع، سبد متناسب با مناسبت های خود را انتخاب کنید و با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

ماندگاری گل های سبد گل

  • برای ماندگاری و عمر بیشتر گل ها، بهتر است سبدهای گل را از نقاط گرم خانه از جمله شومینه و اجاق گاز و نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید تا به گل ها آسیبی نرسد و باعث پلاسیده شدن آن ها نشود.
  • همه گل ها، علاوه بر تغذیه آب از طریق ساقه ها، از بخار آب در طول روز استفادهمی کنند، بنابراین از پاشیدن آب به آن ها دریغ نکنید.
  • اگر گل های شاخه بریده در دمای پایین و در مکان سرد نگهداری شوند، عمر بیشتری خواهند داشت.
  • برای ماندگاری بیشتر سبد گل، کافی است که کمی اسفنج زیر سبد گل خود را خیس کرده و آب کافی آن را تامین نمایید .

سبد گل خواستگاری

برای مراسم خواستگاری بهترین انتخاب سبد گل می باشد چون بسیار رسمی تر از دسته گل و یا باکس گل بوده و تناسب بیشتری با این مراسم دارد. سبد گل خواستگاری باید بسیار شکیل بوده و از گل هایی مانند ارکیده، رز، آنتاریوم، لیلیوم و ... در آن استفاده شود. البته می توانید سایز سبد گل خواستگاری را متوسط انتخاب کنید تا سبد گل بزرگ تر را برای مراسم بله برون خریداری کنید.

سبد گل ولنتاین

ولنتاین یکی از مناسبت‌ هایی ا‌ست که هدیه دادن گل و شکلات در آن بسیار رایج است و به همین دلیل سبد گل ولنتاین طرفداران زیادی دارد. سبد گل با رزهای قرمز به همراه شکلات و عروسک در روز ولنتاین، بهترین هدیه برای ابراز محبت عشاق به یکدیگر است. 

سبد گل ترحیم

برای مراسم ترحیم و جهت ابراز همدردی با خانواده عزادار می توانید از سبدهای گل ترحیم استفاده کنید که معمولا شامل گل های رز، ارکیده، گلایل و... با رنگ سفید می باشند. البته می توانید گل های زرد رنگ و گاهی قرمز را هم در آن ها ترکیب کنید. برای ابراز همدردی و التیام درد داغداران معمولا این سبدهای گل را با ربان مشکی تزئین می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها