مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور هراز تردد تریلرها ممنوع است، همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در این محور ممنوع است.
کد خبر: ۱۲۸۱۱۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2200 سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در جاده های تهران-شمال

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

انسداد شبانه کندوان تا 30 مهر

محرابی نیا گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روزهای شنبه تا سه شنبه تا از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

سهم 19.1 درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2254 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 17.7 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 19.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه‌ کرج-تهران پرترافیک‌ترین جاده‌ کشور در شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اضافه کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

انسداد پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی

محرابی نیا یادآور شد: در حال حاضر کماکان محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین، جاده شهداد - نهبندان و محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در محور هراز تردد تریلرها ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها