شرکت مایکروسافت مدتی است که تصمیم گرفته است برخی از ابزارهای خودش را ری‌برندینگ و اسامی آن‌ها را اصلاح کند. در این راستا، نام بینگ به «مایکروسافت بینگ» تغییر یافت.
شرکت مایکروسافت مدتی است که تصمیم گرفته است برخی از ابزارهای خودش را ری‌برندینگ و اسامی آن‌ها را اصلاح کند. در این راستا، نام بینگ به «مایکروسافت بینگ» تغییر یافت.
کد خبر: ۱۲۸۱۱۵۸

بینگ نام یک موتور جستجو است که به شرکت مایکروسافت تعلق دارد. برخی از متخصصان و کاربران این موتور جستجو را با نام ام.اس.ان سرچ می‌شناسند. این موتور جستجو در اول ژوئن سال 2009 توسط استیو بالمر، مدیرعامل وقت شرکت مایکروسافت رونمایی شد و تاکنون هم به عنوان یکی از بهترین موتورهای جستجو در خدمت مردم جهان است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا، مایکروسافت به تازگی نام برند مربوط به این موتور جستجو را از بینگ یا “Bing” به مایکروسافت بینگ یا “Microsoft Bing” تغییر داده است. این اقدام به دنبال اقدام سریالی مایکروسافت برای ری‌برندینگ یا تغییر نام برندها رخ داده است.

مایکروسافت اخیراً در قالب یک مطلب وبلاگی از این اقدام جدید خود پرده برداشت ولی جزئیات چندانی در مورد دلیل انجام این کار ارائه نداد و به هیچ عنوان توضیح نداد که چرا نام این موتور جستجو را تغییر داده است. این اقدام نشان می‌دهد که مایکروسافت تمایل دارد که تجربیات جستجو را در سراسر خانواده مایکروسافت یکپارچه و یکسان کند.


ری‌برندینگ یا “Rebranding” به این معنا است که اکنون بینگ با همان قابلیت‌ها و توانمندی‌های گذشته به فعالیت خودش ادامه می‌دهد ولی از یک لوگو و صفحه ابتدایی (صفحه خانه) جدید استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که در آینده، مایکروسافت از همان لوگوی خودش در کنار نام مایکروسافت بینگ استفاده می‌کند یا تصمیم می‌گیرد که آن را به لوگوی اصلی بینگ تغییر دهد.

شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر تمام تلاش خودش را کرده است که برندهایی که تحت نظر او فعالیت می‌کنند را تغییر دهد. به عنوان مثال می‌توان به ویندوز استور اشاره کرد که مایکروسافت نام آن را به مایکروسافت استور تغییر داد. مایکروسافت اج و مایکروسافت تیمز هم دارای نام مایکروسافت هستند ولی سرفیس و ایکس‌باکس تاکنون توانستند از این قاعده شرکت مایکروسافت فرار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها