با حضور قائم مقام رسانه ملی

رادیو وحدت به طور رسمی افتتاح می شود

با حضور قائم مقام صدا و سیما و معاون صدای رسانه ملی و همزمان با آغاز ماه ربیع الاول ، رادیو وحدت در استودیو شماره یک رادیو آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۱۲۸۱۱۱۵

رادیو وحدت به طور رسمی افتتاح می شود

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از  روابط عمومی رادیو وحدت ، این مراسم همزمان با آغاز ماه ربیع و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما و دکتر علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی برگزار می شود.

این مراسم روز دوشنبه 28 مهرماه ساعت 10 صبح با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی ، حجت الاسلام دکتر شهریاری دبیرکل محمع تقریب مذاهب، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی ،حجت الاسلام سیدموسی موسوی رییس دانشگاه مذاهب و معاون امور راهبردی دولت و مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صاحب نظران حوزه تقریب مذاهب در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار می شود.

سخنرانی ، رونمایی از تمبر وحدت ،؛ تجلیل از خانواده شهید خدمت و معرفی برنامه های شبکه .بخش‌هایی از برنامه‌های پیش بینی شده در این مراسم است.
علاقه مندان می‌توانند پخش زنده رادیویی آن را از رادیو موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و بصورت تصویری این مراسم را از درگاه‌های ایرانصدا دنبال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها