سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان

به قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی امیدواریم

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: در پیکارهای جهانی بزرگسالان امیدوارم با درخشش کشتی‌گیران جوان بروی سکوی قهرمانی بایستیم.
کد خبر: ۱۲۸۱۰۷۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، روح‌الله میکاییلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمانی که اعلام شد پیکارهای جوانان جهان امسال برگزار نمی‌شود دیگر برنامه خاصی برای تیم ملی نداریم و فرنگی‌کاران جوان همه در باشگاه‌ها و شهرهای خودشان تمرین می‌کنند. امیدوارم که این ویروس منحوس هر چه سریعتر از بین برود و بتوانیم به شرایط قبل برگردیم.

 

وی اظهار داشت: در این شرایط نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را طرح‌ریزی کرد، چرا که مسابقات جهانی و حتی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان نیز برگزار نمی‌شود.

 

این مربی سازنده قمی در خصوص اینکه آیا تورنمنت‌های بین‌المللی نیز برگزار نخواهد شد، گفت: فکر نمی‌کنم تورنمنت‌های بین‌المللی نیز برگزار شود. وقتی که مسابقات جهانی برگزار نمی‌شود به طور طبیعی تورنمنت‌های بین‌المللی نیز برگزار نمی‌شود و اگر هم برگزار شود ما برنامه‌ای برای حضور در آن نداریم و شاید فقط بتوانیم مسابقات داخلی خودمان را برگزار کنیم.

 

میکاییلی ادامه داد: در رابطه با مسابقات و رقابت‌های داخلی نیز تاکنون جلسه‌ای در فدراسیون نداشتیم چرا که مسابقات داخلی هم بر مبنای مسابقات جهانی و یا آسیایی طراحی می‌شود. در این شرایط امیدوارم که پیکارهای جهانی بزرگسالان به خوبی برگزار شود و تیم ملی بتواند در صربستان با درخشش جوانان بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.

 

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران همچنین گفت: در این شرایط و بعد از ۸ ماه تعطیلی مسابقات، فکر نمی‌کردم که لیگ با این کیفیت برگزار شود و بسیار عالی برگزار شد. هم مرحله رفت گروه (الف) خوب بود و در مسابقات گروه (ب) نیز شاهد مبارزه‌های بسیار خوبی بودیم و فکر نمی‌کردم که لیگ با این کیفیت برگزار شود.

 

وی ادامه داد: هر چند کشتی‌گیران از سطح بالایی از آمادگی برخوردار نبودند اما کشتی‌گیران جوان خودشان را در لیگ به خوبی نشان دادند و همین که کشتی یکبار دیگر و بعد از ۸ ماه جان تازه‌ای گرفت از فدراسیون و سازمان لیگ باید تشکر کرد چرا که با برگزاری لیگ، کشتی یک مرتبه دیگر به داخل خانه‌ها آمد.

 

میکاییلی در خصوص تاثیر برگزاری لیگ در جهت آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در پیکارهای جهانی نیز گفت: به نظر من کادرفنی در هر وزن ۳ تا ۴ نفر را مد نظر دارد و شرایط آنها را رصد می‌کنند. اما در لیگ به صورت نسبی می‌توانند وضعیت آنان را ببینند. با توجه به اینکه زمان کافی کادر فنی برای آماده‌سازی ندارد لیگ برتر نیز تاثیر آنچنانی در کسب آمادگی مدعیان نخواهد داشت چرا که بیشتر نفرات جوانتر کشتی گرفتند و کشتی‌گیران با تجربه با یکدیگر سرشاخ نشدند تا ابهام‌ها و گره‌هایی که در برخی وزن‌ها وجود دارد باز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها