کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام استقرار جو پایدار در کشور تا روز سه‌شنبه، از انباشت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی تا سه روز آینده به ویژه در ساعت اولیه صبح خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۱۰۴۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «امین حسین نقشینه» روز یکشنبه گفت: در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف همراه با جوی آرام و افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: در کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی انباشت غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز پیش بینی می‌شود.
 
نقشینه گفت: برای تهران نیز در سه روز آینده آسمانی صاف در برخی ساعت‌ها همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: توصیه می‌کنیم کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
 
به گفته نقشینه همچنین در نوار شرقی وزش باد شدید همراه با خیزش گردو خاک پیش بینی می‌شود.
وی گفت: بعدازظهر سه شنبه با نفوذ جریان خنک شمالی روی غرب سواحل دریای خزر و اردبیل انتظار کاهش دما و روز چهارشنبه برای سواحل شمال، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان‌ها کاهش دما، وزش باد و احتمال رخداد رعدو برق هم وجود دارد.
 
به گفته نقشینه روز پنج شنبه بارش‌ها در قسمت‌هایی از سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه خواهد داشت.
 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گرمترین وسردترین ایستگاه‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب «سربیشه» با دمای ۷ درجه زیر صفر در استان خراسان رضوی و«میناب» در هرمزگان با دمای ۳۹ درجه، گزارش شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها