دروازه بان پرسپولیس نامزد بهترین دروازه بان فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا در غرب قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۸۱۰۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد انتخاب تیم منتخب این فصل از رقابت ها را دارد و بر این اساس نامزدهای پست های مختلف تیم منتخب فصل را انتخاب کرده است و از کابران خود خواسته تا تیم منتخب را آنها با رای خود انتخاب کنند. 

حامد لک دروازه بان پرسپولیس در بین نامزدهای بهترین دورازه بان فصل قرار گرفته است. پیش بینی می شد پرسپولیس با رفتن علیرضا بیرانوند ، دروازه بان و  ستاره تیم ملی فوتبال ایران به بلژیک در این پست با مشکل مواجه شود اما عملکرد حامد لک جایگزین او اینگونه بوده است که پرسپولیس در جریان بازی در لیگ قهرمانان گل نخورد.

لک در هفت مسابقه فقط دو گل دریافت کرد که هر دو گل از روی نقطه پنالتی بود.  این دروازه بان ۲۹ ساله بخش بزرگی از موفقیت پرسپولیس در راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ بود. لحظه درخشان او در نیمه نهایی مقابل النصر عربستان سعودی بود که با یک مهار بزرگ در ضربات پنالتی مایکون را ناکام گذاشت و تیمش را به فینال رساند.

دیگر نامزدهای بهترین دروازه بان ۲۰۲۰ آسیا:

برد جونز (النصر)

کاسیو (التعاون)

ماجد ناصر (شباب الاهلی)

سعد الشیب (السد)

انتظار می رود همچون سایر نظرسنجی های سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که بازیکنان تیم های ایرانی با رای کابران پرشمار ایرانی انتخاب می شوند، در این بخش نیز حامد لک انتخاب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها