تیترهای روی جلد دو روزنامه باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۸۱۰۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، داستان از این قرار است که هنوز تکلیف شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس مشخص نشده و اخبار ضدونقیضی در این زمینه منتشر شده است منتهی امروز خبرهای خوبی در این زمینه برای هواداران پرسپولیس به گوش می‌رسد.

روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش، خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس داشته و نوشته بعد علی کریمی در چند روز اخیر تماس‌هایی با شجاع داشته و به مدافع پرسپولیس توصیه کرده که در این تیم بماند. خلیل‌زاده هم به خاطر علاقه‌ای که به کریمی دارد، به حرف یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران گوش کرده و به احتمال زیاد در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

از طرف دیگر، روزنامه ایران‌ورزشی هم مصاحبه با کریم باقری را روی جلد برده. مربی‌ای که قول داده بود مشکل بین شجاع و مدیران باشگاه را حل کند.

آقا کریم درباره آخرین وضعیت شجاع گفته است: طبق صحبتی که قبلاً با شجاع داشتم، قرار بر این شده بود که بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ما با هم به باشگاه برویم که شرایطش را مشخص کنیم اما شجاع خودش تصمیم گرفته بود و قراردادش را با باشگاه فسخ کرده بود. در این بین باشگاه حرف خودش را می‌زند و شجاع هم حرف‌ها و ادله خودش را دارد اما در صحبتی که با این بازیکن داشتم فکر می‌کنم احتمال اینکه شجاع در پرسپولیس بماند زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها