نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز گزارش کمیسیون اقتصادی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند را مورد بررسی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۸۱۰۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ٢٣۵ نماینده آغاز شد.
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح دوفوریتی استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه، طرح استفساریه تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم و لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب (در امور مدنی) را مورد بررسی قرار می‌دهند. 
 
لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین ایران و سوئیس و موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت ایران و صربستان نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.
 
انتخاب ناظران در هیأت نظارت اندوخته اسکناس، هیأت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار و شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها در ۱۱ استان و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس مجلس قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها