در حالیکه هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد در روزهای آینده مطالبات شفر را پرداخت خواهد کرد ، سرمربی سابق آبی پوشان اعلام کرده از زمان خروج سعادتمند کسی با او تماس نگرفته است.
کد خبر: ۱۲۸۰۸۹۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، وینفرد شفر درباره اینکه هیئت مدیره گفته بدهی های او را پرداخت می کند تا پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه استقلال باز شود گفت: از زمانی که سعادتمند از باشگاه خارج شده، هیچ تماسی از سوی مسئولان رسمی استقلال با من برقرار نشده است.

 

سرمربی سابق تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می شود بدهی او به صورت اقساط به حسابش واریز می شود نیز توضیح داد: براساس قوانین جدید فیفا، تقسیط کردن بدهی ها مورد پذیرش نیست. این حقیقتی است که بارها در مورد آن توضیح داده ام. صادقانه بگویم، فیفا تقسیط کردن بدهی را برای هیچ باشگاهی نمی پذیرد. شنیده ام که باشگاه باید در هفته آینده منتظر نامه بعدی فیفا باشد و این یعنی جریمه مالی بیشتر که باید به فیفا پرداخت شود.

باید منتظر ماند و دید در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر و در حالی که تیم استقلال دو هفته‌ی دیگر باید اولین بازی خود را در لیگ برتر برگزار کند وضعیت بدهی های این باشگاه و پنجره بسته نقل و انتقالاتی به کجا خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها