برنامه «سعادت‌آباد» در فصل جدید، با رویکردی نو و نگاهی تازه به فرهنگ عامه و ارتقاء حقوق شهروندی روی آنتن رادیو تهران می رود.
کد خبر: ۱۲۸۰۸۴۰

آغاز پخش فصل جدید «سعادت آباد» در رادیو تهران

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از فارس، برنامه «سعادت‌آباد» در فصل جدید، با رویکردی نو در نگاهی تازه به فرهنگ عامه و ارتقاء حقوق شهروندی با هدف افزایش آگاهی اجتماعی و امید آفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی از رادیو تهران پخش می‌شود.

پیام امیری مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران درباره پخش فصل جدید سعادت‌آباد گفت: فصل جدید «سعادت‌آباد»  از 27 مهرماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت 13 تا 14:30 به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می رود. این برنامه با رویکرد خبری، تحلیلی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و بین الملل در گروه تهران و رویدادهای شبکه تهران تولید و پخش می شود.

وی افزود: اهداف اصلی «سعادت‌آباد» در فصل جدید، توجه به فرهنگ عامه و ارتقاء حقوق شهروندی، افزایش آگاهی اجتماعی و امید آفرینی، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء سواد رسانه ای برای کاربران فضای مجازی و افزایش اعتماد عمومی به رسانه ملی است.

امیری خاطر نشان کرد: تنوع در موضوع و قالب های برنامه ای، تولید و پخش گزارش ها و مستندهای تحقیق محور، نقد طنازانه، گفتگوهای متفاوت و آیتم های متنوع از جمله بخش های جدید «سعادت‌آباد» است.

به گفته مدیر گروه تهران و رویدادها یکی از ویژگی های مهم برنامه «سعادت‌آباد» مطالبه‌گری همراه با نقد عالمانه و منصفانه در کنار بیان دستاوردها و توفیقات است، این برنامه تلاش می‌کند با ورود هنرمندانه و موثر به مسائل جاری جامعه بپردازد. توجه به همه مناطق پایتخت و شهرستانهای استان تهران با مشارکت خبرنگاران محله به پیگیری و رفع مشکلات مردم کمک می کند.

همزمان با آغاز پخش فصل جدید، پایگاه اطلاع رسانی سعادت آباد رادیو تهران و صفحات اختصاصی این برنامه در فضای مجازی نیز راه اندازی می شود، تا علاوه بر مخاطبان رادیو تهران کاربران فضای مجازی هم تعامل نزدیکی با این برنامه داشته باشند. این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری مریم السادات آصفی و فرشته علیپور روی آنتن می رود.

در ادامه این گفت وگو مریم السادات آصفی تهیه کننده با اشاره به بخش های مختلف این برنامه گفت: در «سعادت‌آباد» سعی شده موضوعات و اخبار جامعه با نگاهی طنز مورد بررسی قرار گیرد. یک قرن بعد در چنین روزی، یک عاشقانه ی ساده، بدون قضاوت، اسکرین‌شات و وب‌گرام از جمله بخش های مختلف این برنامه هستند که تقدیم حضور علاقمندان خواهند شد. علاوه بر بخش های مذکور؛ گفتگو با نمایندگان مجلس در طرحی نو و رویکردی چالشی از  دیگر بخش های جذاب  این برنامه خواهد بود.

آصفی تهیه کننده«سعادت‌آباد» افزود: سامان نیازی مجری کارشناس بخش بین الملل در روزهای چهارشنبه با طرح مسائل روز دنیا و ایران در حوزه ی بین الملل همراه این برنامه خواهد بود که سعی شده تا ضمن گفتگوی تلفنی از حضور مهمانانی در استودیو پخش زنده رادیو تهران هم بهره مند شویم.

تهیه کننده«سعادت‌آباد» دربراه بخش گزارشی این برنامه خاطرنشان کرد: اکرم سادات حسینی، رها رمضانی، مهدیه شاهمرادی، شادی مکی و پریسا هاشمی در بخش «با خبرنگاران» در ارائه گزارش‌های سیاسی و اجتماعی همراه شنوندگان خواهند بود ضمن اینکه در مواردی از گزارشگران دیگر استان ها هم در این بخش استفاده خواهد شد.

«سعادت‌آباد» شامل دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی است که آهنگساز و تنظیم کننده حمیدرضا نورایی خواهد بود و خواننده تیتراژ ابتدایی هم فرشاد میرزاپور است.

مخاطبان می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها