مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تداوم تعطیلی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان تا ابتدای هفته آینده به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۰۵۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، فریدون اله‌یاری اظهار داشت: متاسفانه با توجه به این‌که اکثر شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت قرمز به سر می‌برند، هم‌اکنون در اوج مرحله دوم شیوع بیماری کرونا در استان هستیم، مطابق با مصوبات جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان، بیش از 500 جاذبه تاریخی و گردشگری در اختیار این اداره کل در 24 شهرستان تا روز 27 مهرماه و پایان ایام رحلت رسول اکرم(ص) و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) تعطیل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: همکاران بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری به‌صورت روزانه در محل کار خود در سراسر استان حاضر هستند و در صورت تایید ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بناها و جاذبه‌های گردشگری استان از هفته آینده بازگشایی می‌شود.

 

به گزارش فارس، در استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی شناسایی شده است، از این تعداد در طی ۵ سال گذشته با تمهیدات اندیشیده شده، ۵۰۰ بنا و مجموعه تاریخی و گردشگری به منظور بازدید گردشگران آماده‌سازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها