نشریه‌ی گیم اینفورمر تصاویر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر کرد که بخش‌هایی از بازی را به نمایش می‌گذارد.
نشریه‌ی گیم اینفورمر تصاویر جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر کرد که بخش‌هایی از بازی را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۱۲۸۰۳۳۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومجی، هفته‌ی گذشته استودیوی اینسامنیاک گیمز تصویری از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر کرد که انتظار برای تجربه‌ی این اثر ابرقهرمانی روی کنسول پلی استیشن 5 را برای بازیکنان دشوارتر کرد. حالا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر بیشتری از این بازی مورد انتظار در دسترس قرار گرفته است که بیش از پیش باعث هیجان طرفداران می‌شود. اخیراً نشریه‌ی گیم اینفورمر پرونده‌ی ویژه شماره‌ی جدید مجله خود را به بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اختصاص داد و تصاویری از آن به اشتراک گذاشت که همه‌ی آن‌ها خیره‌کننده به نظر می‌رسند.

بیشتر تصاویر مورد بحث مایلز مورالز را در حال تاب خوردن در خیابان‌های شهر نیویورک نشان می‌دهند، اما تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها نیز این کاراکتر را حین مبارزه به تصویر می‌کشند. در یکی از تصاویر مایلز مورالز و پیتر پارکر را در یک قاب مشاهده می‌کنیم و تعدادی از آن‌ها نیز به نمایش کاراکترهای شرور بازی می‌پردازند که مایلز با لباس‌های متنوع با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. احتمالاً برای بسیاری از ما روشنایی بیش از سایر موارد در این تصاویر خودنمایی می‌کند. نحوه‌ی بازتاب نور از اشیاء خاص، به‌ویژه لباس مایلز مورالز چیزی نیست که قبلاً در بازی‌های پلی استیشن 4 دیده باشیم.

با اینکه این‌ها تصاویر با کیفیت مطبوعاتی هستند که احتمالاً بسیار بهتر از بازی اصلی به نظر می‌رسند، اما به‌هرشکل بسیاری از بازیکنان را متقاعد می‌کنند که برای تجربه‌ی آن به‌سراغ تهیه‌ی کنسول پلی استیشن 5 در روز عرضه بروند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی تصاویر تازه‌ی بازی Spider-Man: Miles Morales بپردازید. بازی «اسپایدرمن: مایلز مورالز» در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. استودیو اینسامنیاک گیمز اخیراً با انتشار یک تصویر بامزه اعلام کرد که مراحل ساخت بازی انحصاری Spider-Man: Miles Morales به پایان رسیده است. بازیکنان با خریداری نسخه‌ی آلتیمیت بازی «اسپایدرمن: مایلز مورالز» می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی بازسازی بازی Marvel's Spider-Man در پلی استیشن 5 بپردازند.

 

تصاویر زیبایی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شدتصاویر زیبایی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شدتصاویر زیبایی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

 

تصاویر زیبایی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها