ویوو که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نوآوری در طراحی موبایل به شمار می‌رود، از طرح مفهومی موبایل جدید با دوربین سلفی جدا شونده رونمایی کرد.
ویوو که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نوآوری در طراحی موبایل به شمار می‌رود، از طرح مفهومی موبایل جدید با دوربین سلفی جدا شونده رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۹۶۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،کانسپت جدید ویوو IFEA نام دارد و دوربین سلفی آن به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت جدا شدن از بدنه و بکارگیری به عنوان یک وسیله مستقل را دارد. این موبایل به خاطر طراحی نوآورانه برنده جایزه طراحی از مؤسسه Red Dot آلمان شد. همانطور که در کلیپ زیر مشاهده می‌کنید پس از جدا کردن سلفی می‌توان آن را از راه دور کنترل کرد.


در قسمت توضیحات این گوشی در وب‌سایت Red Dot نوشته شده است که می‌توان دوربین سلفی را با استفاده از فرامین صوتی کنترل کرد. علاوه بر این با استفاده از اتصال لوازم جانبی به آن می‌توان بدون کاهش چشمگیر کیفیت تصویر، حین راه رفتن یا ورزش کردن عکسبرداری یا فیلمبرداری کرد. برای مثال می‌توان بوسیله گیره آهنربایی دوربین را به قلاده سگ یا جیب لباس متصل کرد.

مؤسسه یاد شده تصویری از پنل جلو و پشت IFEA نیز منتشر کرده است و همانطور که انتظار می‌رفت به خاطر طراحی خاص دوربین سلفی شاهد هیچ گونه بریدگی، ناچ یا حفره‌ای روی صفحه نمایش نیستیم. در پنل پشت ماژول دوربین به چشم می‌خورد که با توجه به تصویر احتمالاً سه سنسور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این طرح در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار داشته و مشخص نیست ویوو چه زمانی آن را به بهره‌برداری تجاری می‌رساند.

ویوو اواسط شهریور ماه امسال از موبایل جدید با پنل پشتی تغییر رنگ دهنده رونمایی کرد و سنسور جدیدی برای دوربین موبایل توسعه داده که نسبت به سنسورهای فعلی ۲۰۰ درصد نور بیشتری جذب می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها