مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق:

انگشتان رزمندگان مقاومت روی ماشه باشد

مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق از رزمندگان مقاومت خواست که در اوج آمادگی باشند تا در صورت لزوم و شروع عملیات، ضربات کوبنده ای به آمریکاییها وارد کنند.
کد خبر: ۱۲۷۹۹۴۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد: آتش بس مشروط با دشمن را در صورتی که اقدامی علیه حشد الشعبی عراق انجام شود، ملغی خواهیم کرد.

وی افزود: به برادران در گروه های مقاومت توصیه می کنیم که اولا، به اقدامات شناسایی، استقرار و نشانه گرفتن سلاح به شکل مستقیم و غیر مستقیم به سوی منافع دشمن و پادگانها و ادوات نظامی آن ادامه بدهند خواه در عرصه زمینی یا موارد نقض حریم هوایی عراق.

ثانیا، در آمادگی کامل به سر برند تا در صورت شروع عملیات گسترده، ضربات مهلکی به دشمن وارد کنند. (نظامیان آمریکایی) جز نتایج تحرک سیاسی در جدول خروجشان از عراق، راه نجاتی ندارند.

ثالثا، رزمندگان مقاومت، بر روی هیاتهای رژیم صهیونیستی که در برخی پایگاه های آمریکایی به شکل متوالی تردد می کنند، زوم کنند.

رابعا، گزارش روزانه ای برای اطلاع ملت عراق از موارد نقض حریم هوایی عراق از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا تهیه کنند و آخر هفته ای فعالیت خرابکارانه دشمن آمریکایی و دستگاههای جاسوسی آن برملا می شود و تعداد نظامیان و تسلیحات و تحرکات آن آشکار می شود.

مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق اعلام کرد: گروه های مقاومت عراق تاکید می کنند که فرصت مشروطی که به دشمن داده شده است اگر فردی از حشد الشعبی یا مقاومت عراق، اعم از نظامی یا سیاسی یا مردمی از سوی آمریکایی ها یا صهیونیست ها هدف قرار گیرد، ملغی خواهد شد و بازگشتی درکار نخواهد بود. عاقبت از آن متقین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها