وزارت امور خارجه آمریکا با هدف تاثیر گذاری بر انتخابات ۱۳ آبان این کشور، اسناد مربوط به ایمیل‌ های شخصی هیلاری کلینتون را مشتمل بر بیش از ۳۵ هزار سند که بخشی هم مربوط به ایران است، منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۹۱۱

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تارنمای وزارت خارجه آمریکا ۳۵ هزار و ۵۷۵ سند مرتبط به ایمیل‌های شخصی کلینتون در دوره تصدی وزارت خارجه را منتشر کرده که هزار و ۵۴۱ مورد آن به ایران مرتبط است.

در این ایمیل‌ها گزارش‌ها، تحلیل‌ها و نظریات صاحبنظران مختلف به چشم می‌خورد که درباره ایران، سردار شهید سلیمانی، جنگ سوریه، درگیری‌های تروریستی در عراق، تقابل ایران و رژیم صهیونیستی، سیاست‌های جدید در قبال ایران در رسانه‌ها یا نشست‌های عمومی مطرح شده است.

اگرچه به نظر می رسد محتوای این ایمیل‌ها موضوع خاص و جدیدی ندارد اما تیم تبلیغاتی ترامپ در صدد آن هستند تا به این ترتیب افکار عمومی را از ناتوانی وی در مهار کرونا که تا کنون بیش از ۲۱۰ هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ فرستاده است و بیش از ۷ میلیون نفر از جمله شخص دونالد ترامپ به آن مبتلا شده‌اند، منحرف سازد.

هیلاری کلینتون در انتخابات امسال حضور ندارد اما تیم ترامپ می‌کوشد تا با مرتبط ساختن کلینتون به جو بایدن در زمان معاون اولی وی، مهم‌ترین سوژه ضد خود یعنی تبانی با روسیه را توجیه و آن را ساخته بایدن و کلینتون معرفی کنند تا به این ترتیب، عمل مجرمانه‌ای تعریف شود و حتی بتوانند آنها را به دادگاه بکشانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها