سوگل طهماسبی، در توضیح نقش خود در سریال «نجلا» گفت: ثریا برخلاف نقش هایی که تاکنون بازی کرده بودم پر از جنب و جوش بود و من عاشقانه آن را بازی کردم.
کد خبر: ۱۲۷۹۹۰۲
با سلام و صلوات در «نجلا» بازی کردیم
به گزارش جام جم آنلاین، سوگل طهماسبی این روزها سر ضبط سریال «بیگانه ای با من است» است که به زودی روی آنتن می رود و در عین حال در سریال «نجلا» که ملودرامی مذهبی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی است هم بازی دارد.

او در توضیح نقش خود در سریال «نجلا» گفت: داستان این سریال عاشقانه ای حول امام حسین (ع) است. این سریال در فضای ملتهب سال های ۵۸ و درگیری با عراق و بعثی ها می گذرد که طی آن عبد (حسام منظور) عاشق دختری به نام نجلا (سارا رسول زاده) که اصالتی ایرانی-عراقی دارد، می شود. در این سریال من نقش ثریا، خواهر عبد را بازی می کنم که باردار است و همسری زندانی دارد. ثریا برای من شخصیتی دوست داشتنی بود که عاشقانه بازی اش کردم. تمام تلاشم را کردم که این شخصیت را که متحمل یکسری مشکلات در زندگی شخصی اش است، با بامزه گی ها و شیرینی های خاص خودش درست اجرا کنم. به خصوص در سکانس هایی که با عبد، برادرش بود، هم من و هم آقای حسام منظور سعی کردیم حس صمیمیت را بین مان ایجاد کنیم که بیننده واقعا فکر کند ما خواهر و برادر هستیم.  
 
این بازیگر ادامه داد: من خودم اهوازی هستم و از آنجا که این سریال در فضای جنوب کشور رخ می دهد، به لحاظ شخصی خودم را خیلی نزدیک به آن حس کردم. ضمن اینکه فیلمنامه از فراز و فرودها و گره های داستانی محکمی برخوردار بود که اطمینان داشتم در جذب مخاطب موفق عمل می کند، اما تمام اینها منوط به نحوه اجرای کار بود که با گروهی که جلوی دوربین و پشت دوربین دور هم جمع شدند، سریال در اجرا هم توانست رضایت مردم را جلب کند.  

طهماسبی در پاسخ به این سوال که چقدر برایتان مهم است که نقش اصلی را بازی کنید یا فرعی، اظهار کرد: بستگی دارد که چطور به قصه و شخصیت های آن نگاه کنیم . بعضی از نقش های فرعی هستند که تاثیرگذاری عمیقی درکلیت داستان و پیشبرد آن دارند. مثلا در سریال «نجلا» نقش احمد، همسر من در سکانس های کمی حضور دارد، اما بخشی وسیعی از کلیت داستان به دنبال راهکاری برای آزادی احمد است. نگاه من به شخصیت اصلی و فرعی هم به اینگونه است. برای من مهم کاربردهایی است که یک شخصیت در طول داستان دارد. در مورد نقش ثریا هم به همین شکل، همانطور که نجلا و عبد می توانند بار مهمی از داستان را به دوش بگیرند، ثریا هم می تواند بار مهمی را به دوش بگیرد. کمااینکه اگر ثریا را از داستان حذف کنیم قسمتی از داستان به قول معروف لنگ می زند.

او درباره اینکه آیا خاطره جالبی از این سریال دارد، توضیح داد: در روزگار کرونا بازی کردن، به خودی خود خاطره است. همین که قبل از یک، دو، سه گفتن و شروع فیلمبرداری ماسک می زدیم و بعد از آن با سلام و صلوات روبروی هم بازی می کردیم، خودش بزرگترین خاطره است، اما به عشق تولید یک سریال خوب تمام عوامل گروه همکاری کردند و این خطر را به جان خریدند. گروه درجه یکی در این سریال همراه هم بودند، که این همراهی قطعا بدون نگاه خلاقانه آقای تقیانی پور و زحمات آقای سعدی ممکن نبود. سالها بعد هر زمان که این سریال را ببینیم یاد تمام سختی هایی که به خاطر کرونا متحمل شدیم، می افتیم.

طهماسبی در پاسخ به اینکه چرا در قالب کاراکترهای منفی کمتر بازی می کند، گفت: من معمولا نقش های دخترهای آرام و سر به زیر را دارم. البته کاراکترهای متفاوت تری هم بازی کردم که هنوز پخش نشده. حتی خود شخصیت ثریا هم جنب و جوش و انرژی مضاعفی دارد که نسبت به نقش هایی که قبلا بازی کردم خیلی متفاوت است.  

او درباره فعالیت های این روزهایش توضیح داد: در حال ضبط سریال «بیگانه ای با من است» هستیم که کارگردانی فاز اول آن را احمد امینی بر عهده دارد و کارگردانی فاز دوم آن را آرش معیریان. در این سریال شخصیت نگین را بازی می کنم که از سال ۶۹ وارد قصه می شود و تا زمان حال در قصه وجود دارد.

او درباره ارتباط با مردم به ویژه در صفحه اینستاگرامی توضیح داد: من اگر زمان آزاد داشته باشم تا جایی که در توانم باشد در صفحات مجازی پاسخگوی سوالات مردم هستم. در مورد سریال «نجلا» هم بازخورد مردم را در صفحات مجازی می بینم و خب مثل تمام کارها این سریال هم موافقان و مخالفان خود را دارد، اما خوشبختانه بازخوردهای مثبت بیشتر بوده و در مورد نقش خودم می توانم بگویم که مردم ثریا را دوست داشتند.
 
ساناز قنبری - گروه فرهنگ و هنر
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها