45 استفاده خلاقانه و خواص و فواید جالب توجه پوست پرتقال:

دنیایی از خواص که در یک تکه پوست پرتقال پنهان است

از جمله خواص دمنوش پوست پرتقال می توان به تمامی خواصی که میوه ی پرتقال دارد اشاره نمود

طرز تهیه دمنوش پوست پرتقال

کد خبر: ۱۲۷۹۷۷۵

طرز تهیه دمنوش پوست پرتقال

دمنوش پوست پرتقال دارای خواص ضد میکروبی، ضد ویروسی، ضد باکتری و نیز ضد التهابی است و این به علت وجود خواص انتی اکسیدانی در پوست پرتقال می باشد . پوست پرتقال را علاوه بر اینکه می توانید به صورت دمنوش استفاده بفرمایید در آشپزی و کیک و شیرینی پزی هم قابل استفاده می باشد .

مواد اولیه :


پوست پرتقال 1 ق غآب جوش به مقدار لازمعسل (به دلخواه) به مقدار لازم
طرز تهیه دمنوش پوست پرتقال
شما می توانید پوست پرتقال را خشک کرده و یا از تازه ی ان استفاده نمایید و به صورت خرد شده حدود یک قاشق غذاخوری را درون آب جوش بریزید و پس از 15 دقیقه دمنوش پرتقال اماده است . در صورت تمایل به شیرین بودن ، می توانید مقداری عسل به آن بیفزایید .
نوش جان


 
خواص دمنوش پوست پرتقال


طبیعت : سرد


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تصویر زندگی

از جمله خواص دمنوش پوست پرتقال می توان به تمامی خواصی که میوه ی پرتقال دارد اشاره نمود . به طور کلی تمامی دمنوش ها در طب سنتی کاربرد فروانی دارند و سالهای زیادی است که در این شاخه از علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد .از اینرو این دمنوش نیز در مواردی هم چون درمان سرفه، سرماخوردگی و تسکین استرس و تقویت سیستم ایمنی و اعصاب بسیار سودمند است .دمنوش پوست پرتقال دارای خواص ضد میکروبی، ضد ویروسی، ضد باکتری و نیز ضد التهابی است و این به علت وجود خواص انتی اکسیدانی در پوست پرتقال می باشد . پوست پرتقال را علاوه بر اینکه می توانید به صورت دمنوش استفاده بفرمایید در آشپزی و کیک و شیرینی پزی هم قابل استفاده می باشد .
 
از جمله خواص دیگر دمنوش پوست پرتقال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بر طرف سازی خلط سینه و سرفه های خشکافزایش اشتها و کنترل آناز بین بردن حالت تهوعتقویت ایمنی بدن و سیستم گردش خوندر مان بی خوابی و استرس و تنش های عصبیکاربرد در آروماتیک یا رایحه درمانیدمنوش بسیار آرامش بخش

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها