ریزر اولین صندلی مخصوص بازی خود را معرفی کرد. این صندلی با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.
ریزر اولین صندلی مخصوص بازی خود را معرفی کرد. این صندلی با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۷۹۷۷۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از زومیت، ریزر سرانجام اولین صندلی مخصوص بازی خود را معرفی کرد. این شرکت که به ساخت وسیله‌های مخصوص بازی مشهور است، در جدیدترین محصول، صندلی بازی را برای گیمرها رونمایی کرد. اولین صندلی مخصوص بازی ریزر با نام Iskur شناخته می‌شود و ویژگی جالب زیادی دارد و می‌تواند نظر گیمرها را به‌سمت خود جلب کند.

یکی از ویژگی‌های مهم این صندلی مخصوص بازی سیستم پشتیبانی خارجی برای ناحیه‌ی کمر است. این قسمت را می‌توان تا ۲۶ درجه شخصی‌سازی کرد تا بتوان راحت‌تر روی صندلی نشست. هدف از ساخت صندلی Iskur این است که بتوان میزان فشار روی قسمت‌های میانی و پاینی ستون فقرات را کاهش داد.

پشتی‌های فومی برای راحتی بیشتر گیمرها در ساخت این صندلی استفاده شده‌اند. قسمتی که کتف و زیربغل و گردن روی آن قرار می‌گیرد، از فوم تشکیل و قسمتی ویژه هم برای گردن طراحی شده است تا گیمرها در این ناحیه احساس درد و خستگی نکنند. این صندلی با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار می‌شود که برای صندلی مخصوص بازی زیاد به‌نظر می‌رسد؛ بااین‌حال، صندلی‌های مخصوص بازی گران‌تری هم در بازار دیده می‌شوند؛ مثلا صندلی بازی ۱،۴۹۵ دلاری لاجیتک. اگر می‌خواهید در زمان بازی به خودتان آسیب نزنید، پرداخت چنین هزینه‌ای منطقی به‌نظر می‌رسد؛ مخصوصا اگر مدت زیادی در روز بازی می‌کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها