محمود فکری با تمام مشکلاتی که از سر و کول باشگاه استقلال بالا می رود سرمربی این تیم شد. حالا او فصل سخت و البته هیجان انگیزی را پیش روی خود می بیند.
کد خبر: ۱۲۷۹۶۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، فکری سرمربی آبی ها برای رسیدن به نیمکت تیم مورد علاقه اش با نساجی فسخ کرد تا دوباره به استقلال برگردد. او که به عنوان بازیکن متعصب سال های گذشته استقلال محسوب می شد اکنون می خواهد خودش را به عنوان یک مربی موفق و خوب هم نشان بدهد.

فکری برای حضور در استقلال یک کادر فنی تمام استقلالی را برای تیم انتخاب کرده که موجب رضایت تمامی بازیکنان و مربیان و کل هواداران شده است.

حنیف عمران زاده: حنیف اکنون 35 ساله است و موقعیتی به دست آورده که بسیاری از پیشکسوتان آرزویش را دارند. او هشت فصل برای استقلال بازی کرد، در 203 مسابقه به میدان رفت و 13 گل هم زد. این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران حدود دو سال پیش با فوتبال وداع کرد. او حالا دستیار فکری است. حقیقت این است که عمران زاده فکرش را هم نمی کرد به این زودی به نیمکت استقلال برسد.

سیروس دین محمدی: یک استقلالی خوشنام. مرد ریز نقش و تکنیکی سال های نه چندان دور استقلال حالا در 50 سالگی می تواند حتی مدعی سرمربی بودن هم باشد اما در کنار فکری فقط می خواهد به موفقیت استقلال فکر کند. او زننده تنها گل استقلال در فینال جام باشگاه‌های آسیا۱۹۹۸ است. او در مجموع چهار فصل برای استقلال بازی کرده است. نکته مهم درباره دین محمدی این است که پیش از این هم در فصل های مختلف تجربه دستیاری در استقلال را دارد.

آرش برهانی: آقای گل اسبق آبی ها هم یکی از دستیاران فکری در فصل آینده است. این مربی 37 ساله نزدیک به 9 فصل در استقلال بازی کرده است. رهانی در ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ از فوتبال خداحافظی کرد. رهانی بعد از پایان دوران بازیگری در دوره‌های مربیگری همچون C و B و بدنسازی فوتبال شرکت کرد. برهانی اولین تجربه مربیگری خود را در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با تیم بزرگسالان داماش آغاز کرد. بعد از داماش در خرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی جوانان استقلال تهران شدو اولین بازی خود را با پیروزی مقابل صبا آغاز کرد. برهانی در هفتم مرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی تیم شهرداری بندرعباس شد.

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها