رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

دستگیری ۸۴۴ قاچاقچی در ۷۲ ساعت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگیری 844 متهم خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۹۴۶۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه در سال 1399، به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت 72 ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی استان ها در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد 2 میلیون و 23 هزار و 747 عدد انواع اقلام ممنوعه، 435 هزار و 288 لیتر فرآورده های نفتی، 18 هزار و 656 دستگاه لوازم خانگی، 224 هزار و 158 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 4 میلیون و 191 هزار قلم انواع دارو، 10دستگاه خودرو، 57 دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و 237 میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، 439 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین 844 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها