پیش‌تر، پلی پس در آمریکا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترسی بود.
پیش‌تر، پلی پس در آمریکا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترسی بود.
کد خبر: ۱۲۷۹۲۸۷

طرفداران گوگل پلی در کشورهای خارج از آمریکا همیشه قادر به دسترسی به سرویس اشتراک Play Pass نبوده‌اند. خبر خوب برای برخی از کشورهای اروپایی که احساس می‌کنند از قلم افتاده‌اند این است که گوگل به 24 بازار دیگر هم گسترش یافته است. قبلا، پلی پس در آمریکا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قابل دسترسی بود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا، فهرست 24 کشوری که به تازگی پشتیبانی از آنها آغاز شده از این قرار است:
اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سوئد.

تصمیم به اینکه Play Service ارزش مشترک شدن را دارند یا نه با خود افراد است. با این حال، پلی سرویس محتوای بسیار زیادی دارد که کاربرانش می‌توانند بدون نیاز به پرداخت پول برای هر بازی یا اپ از آن بهره‌مند شوند. برای استفاده از پلی پس برخی الزامات وجود دارد.

در حساب توئیتر گوگل اینگونه آمده است:
تفریح بیشتر در کشورهای بیشتر! گوگل پلی پس اکنون در 24 کشور جدید قابل دسترسی شده است! به صدها بازی «بله» بگویید و به خریدهای درون اپی و آگهی‌ها «نه» بگویید. برای شروع اینجا را ببینید:
https://t.co/H6GOFinJrI #PlayPass
pic.twitter.com/HffqPMmBtn
- گوگل پلی (@GooglePlay) 1 اکتبر 2020

برای پیوستن به پلی پس، کاربران باید یک دستگاه که دارای اندروید 4.4 یا بالاتر است داشته باشند. کاربران باید از اپ Google Play Store ورژن 16.6.25 یا بالاتر استفاده کنند. یک روش پرداخت معتبر لازم است، و کشور پرداخت صورتحساب و کشور Google Play کاربران باید یکسان باشد. کاربران نمی‌توانند با اکانتی که در محل کار یا مدرسه تنظیم شده در پلی پس مشترک شوند. کاربران برای اشتراک‌گذاری پلی پس با خانواده باید یک مدیر خانواده باشند یا بتوانند یک خانواده را بسازند. پلی پس امکان دسترسی به تمام Google Playing را فراهم نمی‌آورد، بلکه دسترسی به تنها بخشی از اپهای محبوب را ممکن می‌سازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها