فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام ظرفیت‌های قرارگاه ثارالله تهران در اختیار فرماندهی عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۱۷۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، جلسه مشترک ستاد فرماندهی مقابله با کرونای کلانشهر تهران و ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور هم افزایی بیشتر با حضور فرمانده کل سپاه در محل قرارگاه ثارالله تهران برگزار شد. 
 
در این جلسه مشترک که با حضور اعضای شورای فرماندهی ستاد مقابله با کرونای تهران و جمعی از اعضای شورای فرماندهی ستاد کل سپاه پاسداران برگزار شد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران  ضمن تقدیر و قدردانی از عملکرد شایسته وزارت بهداشت و زحمات و جانفشانی‌های کادر بهداشت و درمان که در نبرد با کرونا شبانه روز تلاش کرده و در این راه شهدای عزیز و ارزشمندی را تقدیم کرده‌اند، در جهت رفع برخی مشکلات که امکان برطرف شدن آن‌ها با حمایت سپاه پاسداران وجود دارد اعلام آمادگی کرد.
 
علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران نیز در این جلسه، ضمن تشریح آخرین آمارهای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران پیشنهادهای جدیدی را بر اساس آخرین مطالعات و تحلیل یافته‌ها در زمینه کنترل بیماری، پیشگیری، اقدامات درمانی و مداخله‌ای در استان و به ویژه شهر تهران ارائه داد.
 
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ادامه این نشست، ضمن قدردانی از حمایت‌های بی بدیل دکتر روحانی رییس جمهور و مسئولان ارشد دولتی، از تلاش‌های شبانه روزی وزیر بهداشت و حمایت‌های روسای قوه مقننه و قضاییه و معاون اول رییس جمهور از مدافعان سلامت که به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ماه‌هاست برای مبارزه با ویروس کرونا خالصانه تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.
 
دکتر انوشیران محسنی بندپی استاندار تهران به ارائه پیشنهادهای مشترک مطروحه بین استانداری و ستاد مقابله با کرونای تهران در زمینه اعمال برخی از محدودیت‌ها برای کنترل بیماری و همچنین کاهش سفر در استان تهران پرداخت.
 
در بخش دیگری از این جلسه سایر اعضای ستاد فرماندهی مقابله با کرونای کلانشهر تهران از جمله دکتر علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران، سردار نجات جانشین فرمانده قرارگاه ثار الله تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، رییس سازمان اطلاعات استان تهران، دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و سایر اعضای حاضر در جلسه نظیر سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، دکتر شاهین محمد صادقی رییس بسیج جامعه پزشکی و جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه  به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در موضوعات مختلف پرداختند.
 
بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پایان این نشست سردار سلامی با اشاره به نقش موثر قرارگاه ثارالله برای رفع مشکلات موجود در استان تهران، پیشنهادها و موارد مطرح شده را جمع بندی و نسبت به حمایت مادی و معنوی از کادر بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرد و افزود: تمامی ظرفیت‌های قرارگاه ثارالله تهران در اختیار فرماندهی عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران قرار می‌گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها