همیشه اتو کردن شلوار مردانه کار سختی بوده است، به خصوص اگر با براق شدن شلوار و  جا به جایی خط اتو مواجه شده باشید. در این مقاله نکات کاربردی برای اتو کردن شلوار مردانه را به شما آموزش خواهیم داد.
همیشه اتو کردن شلوار مردانه کار سختی بوده است، به خصوص اگر با براق شدن شلوار و جا به جایی خط اتو مواجه شده باشید. در این مقاله نکات کاربردی برای اتو کردن شلوار مردانه را به شما آموزش خواهیم داد.
کد خبر: ۱۲۷۹۰۹۹

نکات پیش از اتو زدن شلوار مردانه

  • ابتدا تمیز بودن سطح اتو را با یک پارچه سفید مانند رو بالشتی تست کنید.
  • برای جلوگیری از ماندگاری کثیفی بر روی لباس، حتما قبل از اتو زدن لباس را بشویید.
  • برای اتو کردن نیازمند یک سطح صاف هستید، که بهتر است از یک میز اتو استفاده کنید.
  • بهتر است از کارکرد صحیح اتو بخار اطمینان حاصل کنید و یا آب را بر روی پارچه اسپری کنید.

 

ابتدا اتو را آماده کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از چی بپوشیم ،قوانین کلی در مورد اتو کردن لباس این است: الیاف مصنوعی درجه کم، لباس پشمی متوسط تا زیاد و برای لباس‌های نخی و کتان درجه حرارت زیاد را استفاده کنید. و نکته مهم بعدی، بهتر است شلوارهای مردانه را با اتو پرس، صاف کنیم تا اینکه اتو را روی سطح شلوار بکشیم.

 

چگونه مرحله به مرحله شلوار را اتو کنیم؟

 

گام اول برای اتو زدن شلوار مردانه

ابتدا آستر درون شلوار مردانه را اتو کنید، چروک بودن آستر به خوبی از روی شلوار دیده می‌شود.

 

گام دوم برای اتو کردن شلوار مردانه

بخش جیب عقب و اطراف زیپ شلوار مردانه را به خوبی اتو کنید، این نقاط بعد از هر بار نشستن و برخواستن چروک می‌شود که اگر به نحوی درست اینکار انجام شود چروکی در قسمت جلوی شلوار دیده نمی‌شود.

 

گام سوم برای اتو کردن شلوار مردانه

برای ایجاد خط اتو بهتر است از پاچه شلوار آغاز کنید، این قسمت یکی از مهم‌ترین بخش‌های شلوار مردانه است که هنگامی که میا‌یستید باید به خوبی دیده شود.

 

گام چهارم برای اتو زدن شلوار مردانه

حالا نوبت به تو زدن بالای شلوار تا نزدیک فاق خشتک می‌رسد، قبل از اینکه مجددا اتو زدن را شروع کنید، ابتدا چک کنید که درزهای شلوار بر روی هم قرار گرفته است یا خیر، تا مانع از ایجاد دو خط اتو مختلف شوید.

 

گام پنجم برای کردن شلوار مردانه

و در آخر توجه خود را به قسمت میانی شلوار قرار دهید، نکته‌ای که نباید فراموش کنید و در تمام مراحل اتو زدن شلوار مردانه باید مدنظر قرار دهید، این است که نباید اتو را بر روی پارچه بکشید، این مساله سبب براق شدن شلوار می‌شود، تنها کافیست برای رفع چروک اتو را بر روی نقطه مورد نظر خود فشار دهید.

 

نکات کلیدی برای اتو کردن لباس

۱- شلوار نم دار بهتر اتو می‌شود: بهتر است بعد از اینکه شلوار را از خشک کن بیرون آوردید، اقدام به اتو کردن آن بکنید، در این زمان امکان حرکت اتو بر روی پارچه ساده تر بوده و زمان کمتری برای رفع چروک شلوار صرف می‌شود.

۲- همزمان چند شلوار و یا پیراهن را اتو کنید: برای صرفه جویی در زمان و زمان انرژی می‌توانید همزمان دو شلوار را بر روی هم قرار داده و شروع به اتو کردن کنید، البته این مساله نیازمند دقت بیشتری است و در غیر این صورت خط اتو لباس جا به جا می‌شود.

۳- هرگز لباس کثیف را اتو نکنید: این کار باعث می‌شود که لکه ها بر روی لباس ماندگار شده و به راحتی تمیز نشوند.

۴- دمای مناسب برای اتو انتخاب کنید: برای شلوارهای پشمی و شلوارهایی که از اجناس ظریف تهیه شده‌اند حتما از درجه پایین اتو استفاده کنید.

۵- اتو را تمیز کنید: بهتر از چند وقت یکبار سطح اتو را تمیز کنید تا مانع از ایجاد لک بر روی لباس شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها