گوشت بوقلمون خیلی مقوی است

فوت و فن های پخت گوشت بوقلمون

- گوشت بوقلمون که حاوی هر دو نوع گوشت سفید و قرمز است دارای طبعی گرم و‌ تر بوده و مشخصه بارز آن افزایش حجم توده گوشتی نسبت به استخوان‌ها و در نتیجه ضایعات کمتر نسبت به سایر گوشت‌هاست.
کد خبر: ۱۲۷۹۰۴۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ابران کوک،فوت و فن های پخت گوشت بوقلمون، طرز پخت گردن بوقلمون، مدت زمان پخت گوشت بوقلمون و ادویه مخصوص پخت بوقلمون مواردی هستند که آگاهی از آنها برای تهیه یک غذای مجلسی و خوشمزه ضروری است.

فوت و فن های پخت گوشت بوقلمون

فوت و فن‌ های پخت گوشت بوقلمون

  1. برای تهیه بوقلمون شکم پر سعی کنید از بوقلمون تازه استفاده کنید و در صورت استفاده از بوقلمون یخی حداقل ۲ روز آن را در یخچال قرار دهید تا یخ آن کاملا باز شود. برای باز شدن یخ بوقلمون هرگز آن را در خارج از یخچال قرار ندهید.
  2. شکم بوقلمون را بیش از حد با مواد پر نکنید. پر کردن بیش از اندازه شکم بوقلمون با مواد، مانع از نفوذ گرمای فر به عمق گوشت بوقلمون شده و در نتیجه زمان پخت افزایش می‌یابد.
  3. گوشت بوقلمون دارای ضخامت بالایی است و برای پخت نیاز به گرمای زیادی دارد، بنابراین بهتر است سطح داخلی و خارجی بوقلمون را مزه دار کنید و آن را در فر قرار دهید تا پخته شود.
  4. قبل از کباب کردن گوشت بوقلمون به آن کره بمالید تا خوشرنگ شده و طعم و مزه آن خوب شود.
  5. در یک ساعت اول پخت، سینه بوقلمون را به سمت پایین قرار دهید و رو به مایع استاک بگذارید تا با بخاری که از استاک بلند می‌شود، پخته و نرم شود، سپس آن را برگردانید تا به طور یکنواخت پخته شود.
  6. یک ساعت قبل از شروع پخت، بوقلمون را از یخچال خارج کنید تا به دمای محیط برسد، در این صورت مدت زمان پخت کاهش می‌یابد.
 
برای مشاهده دستورالعمل غذای ساده و سریع کلیک کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها