با احکام جداگانه دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، سه معاون سیما، صدا و فضای مجازی و پنج مدیر ارشد سازمان صدا و سیما منصوب شدند.
کد خبر: ۱۲۷۸۹۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، در احکام آقای دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی ، آقای حمید شاه آبادی به عنوان معاون سیما، آقای علی بخشی زاده به عنوان معاون صدا ، آقای حسین رضی به عنوان مشاور رئیس رسانه ملی ، آقای غلامرضا نوری به عنوان معاون فضای مجازی ، آقای علیرضا شریفی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی ، آقای مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه ، آقای علی طلوعی رئیس مرکز تحقیقات و آقای ابوذر زارع مدیرکل بازرسی و بررسی های عمومی صدا و سیما منصوب شدند.

شاه آبادی، معاون سیما

دکتر علی عسکری در تغییرات جدید مدیریتی در رسانه ملی ، آقای حمید شاه‌آبادی را که پیش از این مسئولیت معاونت صدا را بر عهده داشت، به عنوان معاون سیما منصوب کرد.

آقای شاه آبادی که از مهر ۹۶ تاکنون سکان معاونت صدای سازمان صدا و سیما را بر عهده داشته است دانش‌آموخته دکترای فلسفه تطبیقی است و از شهریور ۹۵ هم قائم‌مقامی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت رسانه ملی و ریاست مرکز طرح و برنامه سازمان را بر عهده داشته است.

معاون جدید رئیس سازمان در امور سیما همچنین از سال ۹۲ تا ۹۵ مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم بوده است و پیش از آن نیز در دولت دهم معاونت هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد.
رئیس رسانه ملی در حکم معاون سیما با تأکید بر سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به‌مثابه منشور خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تصریح کرده است: با توجه به جایگاه، گستره مخاطب و میزان اثرگذاری سیمای جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء و تعمیق اخلاق در جامعه و نیز حفظ و اعتلای فرهنگ، هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موسع هنری و حرفه‌ای، سرمایه انسانی متعهد و پرتلاش سازمان و حوزه متبوع، در ارتقای کیفی و هنری تولیدات رسانه‌ای با ابتنا بر مطالعات مخاطب پژوهی و به‌کارگیری الگوی کارآمد مدیریت پیام اهتمام جدی به عمل آورید.

بهبود روند‌ها و فرآیند‌های تولید و پخش برنامه‌ها، تخصصی سازی شبکه‌ها متناسب با هویت و مأموریت‌های محوله، افزایش کمی و کیفی ضریب نفوذ برنامه‌های سیما در جامعه با تولید برنامه‌های فاخر نمایشی، مستند و افزایش جذابیت‌های بصری، غنای محتوایی و توان نشاط‌آفرینی در قالب برنامه‌های سرگرمی، تفریحی و طنز؛ توجه ویژه به برنامه‌های تعاملی و ایجاد امید و انگیزه ملی از جمله مهم‌ترین محور‌های مسؤولیت معاون جدید سیماست که رئیس سازمان صدا و سیما در حکم وی به آن تأکید کرده است.

 

آقای دکتر علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه آقای دکتر سید مرتضی میرباقری در چهار سال گذشته در معاونت سیمای رسانه ملی قدردانی کرد.

آقای حمید شاه‌آبادی که متولد ۳۰ آذر ۱۳۴۳ قم است علاوه بر تحصیل فلسفه در مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد فلسفه دین در دانشگاه علامه طباطبایی، دوره‌های مقدمات، سطح و خارج فقه و اصول و فلسفه اسلامی و خارج فقه را در حوزه‌های علمیه آیت‌الله مجتهدی، شهید آیت‌الله شاه‌آبادی و مروی تهران و زیر نظر استادانی همچون آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی و آیت‌الله سید رضی شیرازی گذرانده است.

بخشی زاده، معاون جدید صدا

رئیس رسانه ملی در حکمی آقای علی بخشی‌زاده را به سمت معاون صدای سازمان صدا و سیما منصوب کرد.
آقای علی بخشی زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش‌ از این در دو مقطع رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان بوده است و همچنین مدیریت شبکه دو سیما را در کارنامه کاری خود دارد.

بخشی زاده از آزادگان دفاع مقدس است که به مدت هشت سال دربند رژیم بعثی عراق بوده است و از یاران و نزدیکان سید آزادگان دفاع مقدس حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی (ره) به شمارمی‌رود.

رئیس سازمان صداوسیما در حکم معاون صدا با اشاره به کارکردهای اختصاصی و ظرفیت‌های بی‌بدیل رادیو تصریح کرده است: با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به‌مثابه منشوری برای خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی و به‌منظور تعمیق هرچه بیشتر ارتباط با مخاطبان دیرین و جذب شنوندگان جدید، در بالا بردن کیفیت، ایجاد تنوع و افزایش جذابیت برنامه‌ها باهدف گسترش دین، اخلاق، امید، آگاهی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در میان آحاد جامعه اهتمام جدی به عمل‌آورید.

توجه به مقوله مهم مخاطب پژوهی و ذائقه‌سنجی از طریق تسهیل برقراری تعامل میان رادیو و شنوندگان فرهیخته آن، پاسخگویی به نیازها و مطالبات افکار عمومی، استفاده از آثار موسیقایی فاخر حاوی اشعار اصیل شاعران متعهد، تنوع‌بخشی به برنامه‌ها با لحاظ سلایق، فرهنگ‌ها و تنوع قومیتی کشور و نمایش کارآمدی نظام در عین نقد منصفانه ازجمله مهم‌ترین محورهای مأموریت رئیس سازمان صداوسیما برای معاون جدید صدا به شمارمی رود.
آقای دکتر علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه آقای دکتر حمید شاه‌آبادی در سه سال گذشته در معاونت صدا قدردانی کرده است.

نوری، معاون فضای مجازی

همچنین رئیس رسانه ملی، آقای غلامرضا نوری را به سمت معاون فضای مجازی رسانه ملی منصوب کرد. وی پیش از این سرپرست این معاونت بود.

 

تغییرات در رسانه ملی، انتصاب معاونان و مدیران ارشد

غلامرضا نوری از 15 اردیبهشت 99 سرپرستی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما را بر عهده داشته است.
نوری همچنین پیش‌ از این قائم‌مقامی و مدیرکلی تولید محتوای معاونت فضای مجازی و مدیرعاملی موسسه فرهنگی جام جم را در کارنامه کاری خود دارد و از فعالان قدیمی عرصه فضای مجازی شناخته می‌شود.

دکتر علی عسکری در حکم معاون فضای مجازی با تأکید بر گسترش فزاینده فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای بر بستر شبکه جهانی اینترنت و بهره‌برداری مطلوب از آن تصریح کرده است: انتظار می‌رود علاوه بر توجه ویژه به شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مجازی، درراه اندازی و توسعه فناوری پیشرفته و جذاب تلویزیون تعاملی، برنامه‌ریزی عملیاتی انجام دهید تا ضمن تسهیل دسترسی مخاطبان به خدمات چندرسانه‌ای و محتوای سالم و مفید با افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و تعمیق اثرگذاری پیام، زمینه حضور گسترده و مؤثرتر سازمان در فضای مجازی فراهم شود.

اهتمام به مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، ایجاد جریان سالم محتوایی و تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی‌باهدف رفع نیازهای جامعه، ارائه خدمات متنوع صوت و تصویر فراگیر بر این بستر در همکاری با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید گسترده محتوای کیفی و جذاب در قالب‌های خلاقانه، همکاری نزدیک با تولیدکنندگان محتوا در بخش‌های عمومی و مردمی، رصد تحولات ملی و بین‌المللی و افزایش سواد رسانه‌ای ازجمله مهم‌ترین مأموریت‌های محوله رئیس رسانه ملی به معاون فضای مجازی سازمان صداوسیماست.

معاون سابق پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت «مشاور رئیس سازمان» شد

دکتر علی عسکری همچنین در حکم دیگری، آقای حسین رضی را به سمت مشاور رئیس سازمان صدا و سیما منصوب کرد. آقای رضی پیش از این معاون برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی بود .

دکتر علی عسکری در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه دکتر حسین رضی در سمت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت قدردانی کرد.

بر اساس ساختار جدید و با هدف چابک‌سازی سازمان صداوسیما معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز نظارت و ارزیابی، تحقیقات و «طرح، برنامه‌وبودجه» سازمان زیر نظر مستقیم رئیس رسانه ملی قرار گرفت.

تغییرات در رسانه ملی، انتصاب معاونان و مدیران ارشد

 انتصاب چهار مدیر ارشد دیگر

رئیس سازمان صدا و سیما در حکم دیگری، آقای علیرضا شریفی را به عنوان رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

همچنین آقای مصطفی محمدی به عنوان رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه و آقای علی طلوعی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما منصوب شدند.

تغییرات در رسانه ملی، انتصاب معاونان و مدیران ارشد

تغییرات در رسانه ملی، انتصاب معاونان و مدیران ارشد

در این انتصابات جدید، آقای ابوذر زارع نیز به سمت مدیرکل بازرسی و بررسی های عمومی صدا و سیما منصوب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها