رئیس جمهور گفت: استفاده از ماسک از زمان خروج از خانه تا ورود به خانه به عنوان یک اصل مورد تأکید است وبرای آن مقرراتی در نظر می‌گیریم و از شنبه مرحله اول اجرای این طرح در تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۸۹۸۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای حسن روحانی در جلسه هیئت دولت  تصریح کرد: به مردم اعلام می‌کنم که یک ساعت یک مسئول دولتی ما دست روی دست نگذاشته و از صبح تا پایان شب در تلاش برای بهبود اوضاع هستند.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه همه در حال کارکردن هستند، گفت: در میدان جنگ اداره کشور، آباد کردن روستاها، تامین آب، برق، گاز، تلفن، ارتباطات و امکانات دیگر همه در حال انجام است.
 
آقای روحانی افزود: تنها در دولت تدبیر و امید بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان ایجاد شده است که بسیاری از مسائل بهداشت و درمان و نیازمندی‌های تخصصی ما را بر دوش می‌کشند.
 
رئیس جمهور گفت: در این پنج ماهه بخش بزرگی از صنایع و صنعت ما از ۱۰ تا ۳۸ درصد رشد داشته است و ما به همین خاطر باید از کارگران، صنعتگران و کشاورزان خود تشکر کنیم که در وسط این میدان هستند.
 
آقای روحانی افزود: البته مردم ما در رنجند و ما این را می‌دانیم، اما باید گفت درآمد ارزی غیرنفتی ما در این چند ماهه به ۱۳ و نیم میلیارد دلار رسیده است و ان شاالله در شش ماهه دوم وضع بهتر می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها