فرزند پروری آرامش می خواهد و نه ترس

فرزند پروری موثر،آرامش خیال والدین

همشون عین هم نیستن!!!

همه مردان مثل هم نیستند

دختری 38 ساله و دارای دیپلم هستم و در شیرخوارگاه کار می کنم. وضع مالی خوبی ندارم، روابط اجتماعی ام خوب است. سال 91 با مردی ازدواج کردم که سه روز پس از عقد، به من گفت که دیگر نماز نخوان. گفتم من خدا را هیچ وقت فراموش نمی کنم ولی تو را شاید. با همین حرف رفت و دیگر نیامد. بعد از پنج سال، طلاق غیابی گرفتم و هر فردی به خواستگاری ام می آید، فکر می کنم همه مردها مثل هم هستند. ز
کد خبر: ۱۲۷۸۴۷۷

از دوستان تان کمک بگیرید


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان ، به نقاط قوت خود تکیه کنید از جمله روابط اجتماعی خوبی که دارید و در پیام تان به این نکته اشاره کردید. توانمندی هایتان را بیشتر شناسایی و هنگام معرفی خود به دوستان، آشنایان و همکاران بر آن ها تاکید کنید. دیگران رابط های خوبی برای معرفی شما به خواستگاران شایسته هستند.

مدیریت تجربه تلخ طلاق تان

تعادل در بررسی شرایط خواستگارها و تحقیقات کامل درباره فرهنگ، شخصیت و ایمان آن ها، بسیار مهم است. اگر در این مسئله مهم بی توجهی شود، همانند آن است که بدون هیچ چراغی که نمایانگر راه برای شما باشد، در مسیری تاریک قدم برداشتید و اگر بیش از حد وسواس به خرج دهید، باعث بی اعتمادی و شک و تردید می شود. منشاء این بدبینی و سوء ظن به همه مردان، ضربه سخت و دردناک طلاقی بوده که به دلیل کم توجهی به تحقیقات کامل درباره همسر سابق تان به شما وارد شده است. نباید اجازه دهید این تجربه تلخ، باعث شود از انتخاب صحیح و عاقلانه دور شوید.

همه مردان مثل هم نیستند

همه مردان مثل هم نیستند

باور کنید که همه مردان مانند همسر سابق تان نیستند و مردان زیادی هستند که برایشان بسیار مهم است، همسرشان نماز بخواند و شرایطی مثل شما داشته باشند. اگر بخواهم صادقانه و منصفانه شما را با واقعیت رو به رو کنم، سن 38 سال به تنهایی عامل کاهش فرصت برای ازدواج است و برای شما که یک سابقه طلاق و ازدواج ناموفق داشته اید، سختی انتخاب را دو چندان می کند. با این حال و با توجه به نکاتی که درباره خودتان گفته اید و با تقویت معنویت و عبادت در خودتان و استمداد از خداوند مهربان و همچنین تقویت و پویایی نقاط قوت خود از جمله شادابی و نشاط، خوش اخلاقی، نظافت، آراستگی مشروع، نظم فردی و اجتماعی متعارف، می توانید زمینه انتخاب شدن تان را از سوی خواستگاران افزایش دهید.


منبع : خراسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها