سالاد نودل سالم و خوشمزه با فلفل دلمه‌ای های رنگی ظاهر جذابی دارد و به سفره های شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

طرز تهیه سالاد نودل تند

کد خبر: ۱۲۷۸۰۹۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک،سالاد نودل سالم و خوشمزه با فلفل دلمه‌ای های رنگی ظاهر جذابی دارد و به سفره های شما زیبایی خاصی می‌بخشد. فلفل‌های قرمز هم آن را تبدیل به سالاد محبوب طرفداران غذاهای تند می‌کند. سالاد نودل تند را می‌توانید به عنوان یک وعده غذایی سبک مصرف کنید یا در کنار غذاهای دیگر سرو کنید.

طرز تهیه سالاد نودل تند

مواد لازم سالاد نودل

نودل خشک 200 گرم
فلفل دلمه‌ای قرمز 1 عدد
فلفل دلمه‌ای زرد 1 عدد
سیر 2 حبه
فلفل تند قرمز 2 عدد
کنسرو ذرت شیرین 200 گرم
پیازچه 1 دسته
بادام‌زمینی شور 2 قاشق غذاخوری
لیموترش کوچک 2 عدد
روغن زیتون 3 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه سالاد نودل تند

  1. ابتدا نودل را به مدت ۲۰ دقیقه در آب گرم بخیسانید. در این مدت، داخل فلفل‌ دلمه‌ای‌ها را خالی کنید و آنها را به شکل خلالی خرد کنید. پوست سیر را بکنید و آن را خیلی ریز خرد کنید. در پایان فلفل‌های تند را هم خرد کنید.
  2. کنسرو عدس را آبکشی کنید و بشویید. ساقه پیازچه‌ها را کمی کوتاه کنید و آنها را به شکل ریز خرد نمایید. مغز بادام زمینی را هم تکه تکه کنید.
  3. قابلمه بزرگی از آب را بجوشانید. نودل‌ها را از آب خارج کنید و داخل آب در حال جوش بریزید. حدود دو دقیقه صبر کنید تا نودل‌‌ها نرم شوند. سپس نودل را آبکشی کنید و داخل کاسه آب سرد بریزید تا خنک و آماده مصرف شود.
  4. یک قاشق روغن زیتون را در یک تابه بزرگ داغ کنید، سپس ترکیب فلفل و سیر را داخل روغن بریزید و چند دقیقه ای تفت بدهید تا زمانی که فلفل‌ها کمی نرم شوند.
  5. نودل را آبکش کنید و محتویات تابه را روی آن بریزید. ذرت و پیازچه را هم با آن ها مخلوط کنید. روغن زیتون باقی مانده را هم اضافه کنید و در آخر آب لیموها را بگیرید، روی سالاد نودل بریزید و خوب مخلوط کنید.

 

برای مشاهده دستورالعمل غذای ساده و سریع کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها