مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز چهارشنبه 9 مهر تا ساعت 6 روز شنبه 12 مهر در محورهای کرج - چالوس‌، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.
کد خبر: ۱۲۷۷۹۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

3 ‌آزادراه پرتردد‌ کشور در شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته کماکان در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.

انسداد جاده هراز در روزهای 13 و 14 مهر

وی یادآور شد: محور هراز در محدوده پیچ ابتهاج در استان مازندران از 13 مهر تا 14 مهر 99 به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه برداری در منطقه مذکور مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه کرج - قزوین

محرابی‌نیا تصریح کرد: در حال حاضر در محور کرج - چالوس حدفاصل سیاه بیشه تا هزارچم ترافیک سنگین است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای هراز‌، فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وی از‌ بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل فردیس و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده استاندارد خبر داد.

در شبانه‌روز گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راهها 15.9 درصد

محرابی‌نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد تعداد‌ 2243 دستگاه ترددشمار جاده‌ای در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 1.8 درصد افزایش ‌نشان می‌‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راهها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های شمال و تهران-مشهد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ‌روز چهارشنبه 9 مهر تا ساعت 6 روز شنبه 12 مهر در محورهای کرج - چالوس‌، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

کندوان روز 11 مهر یک طرفه می‌شود

وی اضافه کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 11 مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 20 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور افزود: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 11 مهر تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد‌راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد وسایل نقلیه از ساعت 20 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا تصریح کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها ‌لغو می‌شود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر‌ و کامیون در محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

وی بیان‌ کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه ‌99/07/09 و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع ‌است.

جاده شمشک-دیزین کماکان مسدود است

محرابی‌نیا ا‌ضافه کرد: در حال حاضر کماکان محور شهداد - نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها