کد خبر: ۱۲۷۷۷۷۸

همراه مکانیک بزرگ‌ترین استارتاپ خدمات خودرویی کشور است که کار خود را از اوایل سال 1392 و با ارائه خدمت « کارشناسی خودرو در محل » آغاز کرد. این شرکت بعد از 7 سال تا جایی پیشرفت کرده که توانسته اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌ شده در کشور را تاسیس کند. در ادامه بیشتر در مورد خدمت کارشناسی خودرو همراه مکانیک توضیح می‌دهیم.

5 مرحله کارشناسی خودرو حرفه‌ای چیست؟

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، از هر 4 خودرو، یکی حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارد. در حالی‌که اگر به سایت‌های آگهی خودرو مثل باما یا دیوار مراجعه کنید، 90% افراد ادعا می‌کنند خودرو آن‌ها کاملا سالم است و یا فقط یک لکه رنگ کوچک دارد. همین موضوع باعث می‌شود که در هنگام خرید و فروش خودرو بیشتر حواسمان را جمع کنیم و به هیچ وجه بدون کارشناسی خودرو نخریم.

5 مرحله کارشناسی خودرو حرفه‌ای چیست؟

 

در کارشناسی خودرو حرفه‌ای چه می‌کنیم؟!

کارشناسی خودرو حرفه‌ای بازرسی و تست 233 نقطه مختلف خودرو است که برای هر خودرو، به صورت تخصصی  انجام می شود. اجزای اصلی کارشناسی خودرو عبارتند از: کارشناسی بدنه خودرو تشخیص رنگ شدگی و نیز تعویض قطعات خودرو، نیازمند تجهیزات جانبی تست رنگ و استفاده از کارشناسان خبره است که برای هر خودرو،  باید تخصص و چک لیست مربوطه را داشته باشند. بازرسی و کارشناسی امکانات و آپشن های خودرو خودروهای امروزی آپشن ها و امکانات متعددی دارند که صحت عملکرد این امکانات، در صورت کارشناسی دقیق خودرو قابل تشخیص است.

همراه مکانیک، برای بیش از 3000 تنوع خودرو از مدل ها و سال های مختلف، چک لیست های مخصوص به هر خودرو داشته و این خودروها را بر مبنای آنها ارزیابی می کند. در قسمت‌های مختلف کارشناسی خودرو به مسائل زیر می‌پردازیم:

1- بررسی فنی و موتور خودرو

بررسی مشکلات فنی خودرو، نیازمند تست موتور با تجهیزاتی مانند دیاگ خودرو می باشد که ایرادات فنی خودرو را استخراج نماید. از سوی دیگر بررسی رادیاتور، باتری خودرو و اتصالات داخل خودرو نیز، نیازمند بازرسی حرفه ای است.

2- تشخیص اصالت و کیلومتر پیمایش خودرو

تجربه همراه مکانیک نشان می دهد که کیلومتر نزدیک به 30 درصد خودروها، توسط فروشنده دستکاری شده و عددی کمتر از میزان واقعی نمایش می دهد. همراه مکانیک کیلومتر واقعی پیمایش خودرو را تشخیص داده و مانع از ضرر و زیان خریدار خودرو می شود.

3- تست رانندگی و بازرسی سیستم تعلیق خودرو

بازرسی وضعیت سیستم های تعلیق، ترمز، کلاچ و برخی دیگر از مشکلات خودرو، تنها با تست رانندگی و ارزیابی آن امکان پذیر است.

4- قیمت گذاری کارشناسی خودرو

در نهایت برای هر خودرو با توجه به پارامترهای مختلف آن، مانند مدل، سال ساخت، رنگ، کیلومتر پیمایش شده، میزان رنگ شدگی و یا تعویض قطعات، یک قیمت کارشناسی وجود دارد که توسط همراه مکانیک، پس از انجام کارشناسی های ذکر شده، به خریداران اعلام می گردد.

5- تنظیم ضمانت‌نامه کارشناسی و پرداخت خسارت تا 7 روز

در نهایت با اعزام یک کارشناس دیگر برای به صفر رساندن ریسک خطای انسانی، ضمانت نامه رسمی همراه مکانیک برای خودرو شما تنظیم می‌شود که خیال شما را از همه بابت راحت کند. در تصویر زیر می‌توانید جزئیات طرح‌های کارشناسی خودرو همراه مکانیک را ببینید.

5 مرحله کارشناسی خودرو حرفه‌ای چیست؟

در ادامه نظر یکی از مشتریان سابق کارشناسی خودرو همراه مکانیک را نیز بخوانیم:

آقای هادی بی ام و X3:

برای خرید یک خودروی X3 از خدمت کارشناسی خودرو همراه مکانیک استفاده کردم. نتیجه کارشناسی حیرت آور بود. ماشین تمام رنگ را به عنوان خودروی یک گلگیر رنگ معرفی کرده بودند و من به کمک کارشناس این شرکت از یک ضرر مالی حداقل 200 میلیون تومانی نجات پیدا کردم.

حال اگر به اندازه کافی قانع شده‌اید که هیچ خودرویی را بدون کارشناسی خریداری نکنید، همین الان وارد صفحه hamrah-mechanic.com/car-inspection شوید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناس خودرو برای بازدید از خودروی شما به محل مراجعه کرده و گزارش کامل آن را تهیه کند.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها