خرید نهال بادام راهکاری ویژه و مطمئن برای شروع یک سرمایه‌گذاری موفق است. آگاهی از قیمت نهال بادام و سرمایه گذاری روی یک طرح ارزشمند مثل راه اندازی یک نهالستان درخت بادام، به مراتب راحت‌تر از سرمایه‌گذاری در بورس و شرکت‌های مختلف می‌باشد.
کد خبر: ۱۲۷۷۶۰۵

با خرید نهال بادام و احداث یک باغ، شخص سرمایه گذار امکان نظارت مستقیم بر روند کارها را داشته و همچنین دستش برای اجرای هرگونه تصمیمی باز خواهد بود.

خرید نهال بادام؛ یک انتخاب راحت و مطمئن

همچنین سرمایه گذاری روی نهال بادام، مزایای جذاب دیگری نیز دارد که در ادامه به بیان این شرایط خواهیم پرداخت؛ اما در حقیقت این مزایا شامل چه مواردی است؟!

مزایای خرید نهال بادام برای سرمایه گذاری

  • بادام میوه‌ درختی ارزشمندی است که فوائد بسیاری برای بدن دارد. مغز بادام حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان می‌باشد که آن را بسیار پرطرفدار کرده است. از آنجا که این مغز ارزشمند در برخی غذاها و در آجیل مصرفی مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد، تقاضای آن در بازار زیاد بوده و به خوبی به فروش می‌رسد و بالطبع فروش نهال بادام نیز گسترش زیادی پیدا نموده است.
  • خرید نهال بادام هزینه چندانی در مراحل اولیه و نیز کاشت و برداشت در بر نخواهد داشت اما همانطور که گفته شد در زمان فروش سود بالایی دارد.
  • از آنجا که بادام نیز در دسته‌ی خشکبار قرار دارد، در صورت فروانی محصول می‌توان آن را به سایر کشورها صادر کرد و یا آن را در انبار نگهداری کرد.
  • بادام، خشکبار ارزشمندی است که با توجه به دلایل عنوان شده، کمی گران فروخته می‌شود و بنابراین ضرری در خرید نهال بادام آبرای باغداران نخواهدبود؛ البته که شناخت انواع مختلف نهال بادام و ویژگی‌ها و مشخصات آن پیش از شروع کار، امری لازم و ضروری می‌باشد.

خرید نهال بادام چگونه است؟! و مشخصات یک نهال بادام خوب چیست؟

برای آنکه فرآیند خرید نهال بادام  به خوبی طی شود، می‌بایست مهم‌ترین مشخصه‌های خرید و فروش نهال بادام به خوبی بررسی شود. نهال‌های بادام خوب معمولاً شکوفه‌های ریز صورتی یا سفید رنگ دارند و از طرفی برای خرید نهال بادام، باید مکان مورد نظر برای کاشت آن به خوبی رصد شود.

مثلا اگر منطقه‌ی مورد نظر سرمای زیادی داشته باشد، بهتر است نهال‌هایی که دیرتر گل می‌دهند برای مناطق سرد خریداری شود. همچنین برخی از انواع نهال بادام معمولا مورد حمله پرندگان قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید گونه‌ای از نهال که سنگی یا نیمه سنگی است خریداری شود.

بهترین انواع نهال بادام را برای یک خرید حرفه‌ای بشناسید!

خرید نهال بادام؛ یک انتخاب راحت و مطمئن

  • نهال بادام مامایی:

یکی از انواع نهال بادام، مامایی است که معمولا مغزی شیرین و خوش طعم دارد. نهال بادام مامایی مقداری دیرتز از انواع دیگر نهال بادام، شکوفه می‌دهد و بهترین نوع آن متعلق به کشور هند می‌باشد. برای خرید نهال بادام، بد نیست بدانید که پوست این نهال نسبتاً سخت است و مغر حاصل از آن معمولا طلایی رنگ خواهد بود. همچنین در خرید و فروش نهال بادام مامایی دقت داشته باشید که بادام حاصل از این نهال را «با پوست سخت» آن در حدود هشت سال و «بدون پوست» در حدود یک سال، می‌توان در درون انبار نگهداری کرد.

  • نهال بادام پسته‌ای:

اگر قصد خرید نهال بادام برای منطقه‌ای سرد داشته باشید، نهال بادام پسته‌ای بهترین انتخاب است؛ چرا که نهال بادام پسته‌ای بسیار دیر گل می‌دهد و حدود 20 تا 25 سال عمر دارد. پوست میوه‌ی این نهال تقریبا سفت بوده و مغز خیلی خوبی در زمان برداشت خواهد داشت. همچنین از آن‌جا که پوست آن به شکل پسته است، اینگونه نهال را، نهال بادام پسته‌ای نامیده‌اند.

  • نهال بادام فرانیس:

همان‌طور که از نام اینگونه نهال بادام مشخص است، این نهال  یک گونه‌ی فرانسوی می‌باشد. هرچند که این نهال از نوع دیرگل محسوب می‌شود، اما میوه‌ی آن پوست سبزی دارد که به راحتی جدا می‌شود. بادام‌های حاصل از نهال بادام فرانیس بسیار پر روغن و خوش ‌طعم بوده و کیفیت بالایی دارد؛ عمر مفید درخت فرانیس نیز 35 الی 45 سال خواهدبود.

  • نهال بادام آذر:

در لیست فروش نهال بادام، نهالی به نام آذر وجود دارد که از پیوند یک گونه‌ی ایتالیایی و یک گونه فرانسوی ایجاد شده است. اما به طور کلی نوعی نهال فرانسوی به شمار می‌رود. با خرید نهال بادام آذر، سود حاصله حتما زیاد خواهد بود؛ زیرا این درخت بسیار پربار است و همچنین کیفیت بادام حاصل از نهال بادام آذر بسیار مطلوب بوده و برای آجیل و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. نهال بادام آذر نیز عمری بسیار طولانی مدت دارد که خود می‌تواند از دلایل سرمایه‌گذاری بر کاشت نهال بادام باشد.

  • نهال بادام شاهرودی:

اگر مایل به خرید نهال بادام با اصالت ایرانی هستید، نهال بادام شاهرودی یک گزینه‌ی ویژه برایتان محسوب می‌شود. این نمونه‌ی ایرانی نیز از انواع دیر گل بوده و مغز بادام شیرینی خواهد داشت. در خرید و فروش نهال بادام شاهرودی، بد نیست بدانید که  مقاومت این نوع نهال در برابر سرما بسیار بالا بوده و جالب‌تر اینکه این نهال برای شکوفه دادن، نیازمند طی کردن یک دوره‌ی کامل سرمای زمستان خواهد بود. مغز بادام این نوع از نهال‌ها معمولا به سایر کشورها نیز صادر می‌شود.

  • نهال بادام کاغذی:

    خرید نهال بادام؛ یک انتخاب راحت و مطمئن

علت نام‌ گذاری این نهال که خاستگاه آن به نجف آباد نیز برمی‌گردد، کاملا روشن است! پوست میوه‌ی این نهال اصلا سخت نبوده و به راحتی شکسته می‌شود. بادام حاصل از این نهال به بادام سفید نیز معروف بوده و از آن در خشکبار یا شیرینی پزی نیز استفاده می‌شود. مغز بادام این نهال بسیار خوش طعم بوده و درخت آن به طور مفید تا 30 سال بار خواهد داد.

قیمت نهال بادام، مهم‌ترین فاکتور برای شروع سرمایه گذاری

معمولا قیمت نهال‌ بادام نیز مانند سایر انواع نهال میوه و .. بر اساس ژنتیک و اصالت آن‌ها متغییر است؛ اما به طور قطع خرید نهال بادام برای شروع کار هزینه زیادی نخواهد داشت. البته بهتر است برای خرید نهال بادام یک مرکز معتبر فروش نهال بادام را پیدا کرده، مشورت‌های قدرتمند بگیرید و سپس با اطمینان از آن خرید کنید.
خرید نهال بادام؛ یک انتخاب راحت و مطمئن

نهالستان پالیز، بهترین مرکز فروش نهال بادام

خرید از یک مرکز فروش نهال بادام و... با سابقه و معتبر قطعاً راهی عاقلانه خواهد بود؛ زیرا اگر سرمایه گذار در ابتدای کار نهال را به خوبی انتخاب و خرید نکند، متضرر خواهد شد. پیشنهاد ما بزرگترین مرکز فروش انواع نهال میوه، گردو و بادام ، برترنهال (bartarnahal.ir) است که به تازگی نام مجموعه‌ی خود را به نهالستان پالیز نیز تغییر داده است. 89 سال سابقه کار و فعالیت در حوزه پرورش نهال، بالاترین دلیل برای اطمینان به این نهالستان خواهدبود که عمری طولانی را در راه خرید و فروش شرافتمند نهال قرار داده است.

پایه گذاران این مجموعه که پرورش نهال را از اجداد خود آموخته‌اند، با تلاش بی وقفه به جایگاهی در خرید و فروش نهال رسیده‌اند که امروزه به کشورهای عراق و افغانستان نیز نهال صادر می‌کنند. این افتخارات حاصل سالها تلاش صادقانه است؛ بنابراین برای خرید نهال بادام با اطمینان خاطر به سایت رسمی برترنهال ( نهالستان پالیز ) رجوع کرده و ضمن دریافت مشاوره، بهترین خرید را داشته باشید. متوانید با شماره های 09141832393 و یا 09021832393 تماس حاصل فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها