به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه زنده عصرگاهی «خط آزاد» هر روز به صورت زنده از استودیوی شناور رادیو جوان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس پخش می‌شود تا روایت‌گر اقتدار امروز ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس باشد.
کد خبر: ۱۲۷۷۴۵۴

به گزارش جام‌جم آنلاین از رادیو جوان، حامد مرادیان یکی از تهیه‌کنندگان «خط آزاد» گفت: این برنامه با همکاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در طول هفته دفاع مقدس هر روز عصر ساعت ۱۷ از روی شناوری که بر روی آبهای خلیج همیشه فارس در حرکت است، به صورت زنده روانه آنتن رادیوجوان می‌شود که در مسیر جزایر ابوموسی، خارک، لارک، قشم، تنب کوچک و بزرگ و همچنین بندرلنگه و بندر عباس در حرکت هستیم.

وی درباره چند قسمت این برنامه که تاکنون روی آنتن رفته افزود: تجربه جالبی‌ست از یک استودیوی رادیویی که روی آب در حال حرکت است، برنامه تولید کنیم! خوشبختانه تا امروز بدون مشکل فنی از بندر لنگه به سمت جزیره ابوموسی در روز دوشنبه و از ابوموسی به سوی تنب بزرگ و کوچک در روز سه‌شنبه، به روی آنتن رفت. روز سوم از سمت تنب بزرگ به سوی بزرگترین جزیره خلیج فارس، قشم، روز چهارم از قشم به لارک و سپس در روز پنجم به سمت جزیره هرمز حرکت کردیم؛ در پایان هفته دفاع مقدس به بندرعباس می‌رسیم که گفتگو با خانواده شهدای ساکن در جنوب ایران، خاطرات ناگفته دوران دفاع مقدس و آشنایی با امنیت منطقه در مصاحبه با کارشناسان نظامی از اهداف اصلی این برنامه است.

رادیو جوان مهمان خانواده 9 شهید جزیره هرمز


مرادیان با اشاره به اینکه در جزیره هرمز، برنامه «خط آزاد» رادیو جوان مهمان خانواده شهیدان گلزاری شد، ادامه داد: استودیوی شناور ویژه برنامه خط آزاد در جزیره هرمز با خانواده گلزاری با 8 شهید و 4 جانباز که مجموعا دارای بیشترین شهید و جانباز در کشور هستند، گفتگوی صمیمانه‌ای را انجام داد. فریدون دریانورد که یکی از این جانبازان است در پنجم مهر و در ششمین روز هفته دفاع مقدس از حس و حال این روزهای خانواده گلزاری- درویشی و دریانورد با رادیوجوان گفتگو کرد.

تهیه‌کننده «خط آزاد» به نقل از فریدون دریانورد گفت: شهید موسی درویشی در عملیات خیبر و پسرش به نام حرّ درویشی در عملیات کربلای 4، شهیده فاطمه نیک خواهر سردار درویشی آخرین شهیدی بود که جان خود را در فاجعه جنایات آل‌سعود در سال 66 مکه از دست داد. همچنین شهیدان علی و محمد گلزاری در عملیات فتح المبین، شهیدان محمد شفیع مدنی و عبدالله دریانورد و غلام گلزاری در عملیات والفجر 8، عبدالحسین درویشی در عملیات کربلای 5 راه شهادت را انتخاب کردند. این شهدا از فرزندان برادر و خواهر و پسرعموهای شهید درویشی هستند. از این خانواده باز هم جانباز و چند ایثارگر روایت‌گر دوران دفاع مقدس باقی ماندند تا مجموع شهید، جانباز و ایثارگر این خانواده به عدد 12 برسد.

حامد مرادیان در پایان پیرامون ارتباط تصویری برنامه خاطر نشان کرد: برنامه زنده عصرگاهی «خط آزاد» رادیوجوان که شنبه تا چهارشنبه تقدیم شنوندگان می‌شود، در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت پنج عصر به صورت زنده و مستقیم از استودیوی شناور رادیوجوان بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس به روی آنتن می‌رود و مخاطبان و شنوندگان رادیوجوان می‌توانند به صورت زنده تصویر «خط آزاد» را از شبکه اینترنتی ایران صدا به نشانی www.iranseda.ir مشاهده کنند.

گفتنی‌ است این ویژه برنامه با همراهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تهیه کنندگی عباس پیری و حامد مرادیان اجرای حسن اسماعیلپور ، ابوالفضل اینانلو و هماهنگی بابک شکری تقدیم شنوندگان رادیو جوان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها