در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

دنیا مدنی : در پشت صحنه تئاتر به من دیکته می گفتند

دنیا مدنی بازیگر سریال زمین گرم از اینکه در کودکی به دلیل حضور رویا تیموریان در فضای تئاتری بزرگ شده است بیان کرد که خاطراتی از دیکته گفتن در پشت صحنه تئاتر دارد.
کد خبر: ۱۲۷۷۳۷۸

در پشت صحنه تئاتر به من دیکته می گفتند/ بازیگر «زمین گرم» از نقش خود گفت

دنیا مدنی بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش معصومه در «زمین گرم» که به کارگردانی سعید نعمت الله از شبکه سه سیما پخش می شود در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کرد: ابتدا که فیلمنامه را خواندم به نعمت الله گفتم این شخصیت گاهی تا چند قسمت در سریال نیست منتها او گفت قرار نیست کاراکتر آویزان سریال باشد و به نظرم این خیلی عقیده درستی است.

وی اضافه کرد: من دوست دارم نقشی داشته باشم که تاثیرگذار باشد، مهم این است که این نقش چه اصلی و چه فرعی درست و به جا باشد.

مردم سریال را با گارد نبینند آن را دوست خواهند داشت

مدنی درباره بازخوردها نسبت به «زمین گرم» نیز گفت: به نظرم این سریال خیلی بین مردم جا باز کرده است. اگر مردم سریال را با گارد نبینند آن را دوست خواهند داشت چون ما معمولا نوعی گارد نسبت به سریال ها داریم.

بازیگر «زمین گرم» خاطرنشان ساخت: واکنش ها به این سریال تا 85 درصد مثبت است قطعا نقد هم وجود دارد با این حال فکر می کنم این سریال مخاطبش را هم جذب کرده است.

وی درباره فضای کار با سعید نعمت الله کارگردان این سریال نیز گفت: من فضای کار را دوست داشتم برخی گفته بودند او ادم سخت گیری است ولی از آنجایی که من خودم فرد وسواسی هستم، در کار مطالعه می کنم و اهل تمرین هستیم توانستیم تعاملی خوبی داشته باشیم.

نعمت اله کلیشه ها را کپی نمی کند

این بازیگر با اشاره به امضای کاری نعمت الله گفت: هر کارگردانی فضای کاری خود را دارد و نعمت الله هم همین گونه است او کلیشه ها را کپی نمی کند و برای همین در کارش مولف محسوب می شود.

وی اضافه کرد: من پیش از این سر صحنه سریال «برادرجان» که نعمت الله فیلمنامه نویس آن بود رفتم و دوست داشتم در پروژه های نعمت الله باشم اما قسمت نشد.

بازیگر سریال «رهایم نکن» درباره فاصله راهی که تا به دست آوردن اعتبار مادرش رویا تیموریان در مسیر بازیگری دارد، بیان کرد: امثال رویا تیموریان، آزیتا حاجیان، فاطمه معتمد آریا و... دیگر بازیگران این نسل از مکتبی می آیند که امروز دیگر نیست. استادانی بزرگی داشته اند و تفکری داشتند که امروز به این اعتبار و جایگاه رسیده اند. تفکری که از نوعی آرمانگرایی می آید و امروز در نسل ما کمتر وحود دارد. با این حال من در نسل خودم می توانم کیفیت کارم را بالاتر ببرم.

این بازیگر از تئاتری در کودکی خود به عنوان اولین خاطراتش در این عرصه یاد کرد و گفت: دورترین نمایشی که یادم می آید «باغ آلبالو» به کارگردانی رکن الدین خسروی است که من پنج سالم بود و در صحنه تاب می خوردم. من همیشه در این فضاها بوده ام و خاطرم می آید در نمایش «بی نوایان» که خانم تیموریان بازی می کرد در پشت صحنه به من دیکته می گفتند.

در پشت صحنه تئاتر به من دیکته می گفتند/ بازیگر «زمین گرم» از نقش خود گفت


توصیه رویا تیموریان برای بازیگری

وی درباره شروع حرفه ای بازیگری نیز گفت: اولین کار حرفه ای را در سال 94 با فیلم سینمایی «مفت آباد» به کارگردانی پژمان تیمورتاش تجربه کردم.

دختر رویا تیموریان درباره اینکه چه توصیه ها و سفارش هایی را بیشتر از مادرش درباره بازیگری دریافت کرده است، گفت: اولین توصیه خانم تیموریان این است که حواست به کارت باشد از حرفه ات لذت ببر و از حاشیه فاصله بگیر. اینها مهمترین توصیه هایی است که همیشه به من داشته است.

وی درباره تمرین های خود برای بازیگری نیز گفت: من کارگاه بازیگری نمی روم به ویژه که خیلی از مربیان این کارگاه ها خودشان شاگرد مادر من بوده اند و من نمی تونم از شاگرد مادرم بیاموزم. سعی می کنم بیشتر فیلم و سریال ببینم. به ویژه سریال که بازیگر طی ایفای نقش در یک مجموعه می تواند پاساژهای مختلفی را تجربه کند. من به لحاظ تئوریک آموزش های مختلفی را دیده و مطالعه کرده ام و آنچه اهمیت دارم تحلیل ها و کارهای عملی است.

این بازیگر درباره دیگر فعالیت هایش بعد از این سریال نیز گفت: برای حضور در چند پروژه صحبت کرده ام که به خاطر شرایط کرونا هنوز به قطعیت نرسیده است اما یکی از آنها در حوزه تئاتر و دیگری سینماست. از طرفی هنوز تصویربرداری سریال «زمین گرم» ادارمه دارد و درباره کارهای جدید فکر می کنم و تصمیم خواهم گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها