در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

فصل جدید «بچه مهندس» چه قصه هایی دارد؟

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از آغاز پیش تولید فصل چهارم «بچه مهندس» با حضور بازیگران فصل‌های گذشته و هنرمندان جدید در این سریال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۶۹۷۷

پیش تولید «بچه مهندس ۴» کلید خورد

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از ایرنا، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی بچه مهندس به آخرین وضعیت ساخت فصل چهارم این مجموعه و حضور قطعی روزبه حصاری در این فصل اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۱۰ قسمت از فصل چهارم مجموعه «بچه مهندس» به مرحله نگارش درآمده است.

سعید سعدی با اشاره به اینکه تقریبا پیش تولید فصل چهارم بچه مهندس آغاز شده است، گفت: در حال پیگیری کارها هستیم تا در اولین فرصت تولید فصل چهارم را آغاز کنیم.

تهیه‌کننده این سریال درباره انتخاب عوامل پشت دوربین در فصل جدید بیان کرد: تغییراتی در اوایل پشت دوربین خواهیم داشت اما علی غفاری همچنان کارگردانی فصل چهارم را برعهده خواهد داشت.

سعدی در پایان درباره حضور بازیگران فصل گذشته در فصل جدید این مجموعه مطرح کرد: برخی از بازیگران فصل‌های گذشته در فصل چهارم نیز حضور دارند و همچنین بازیگران جدیدی نیز اضافه خواهند شد.

بچه مهندس یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش می‌گذارد. داستان این سریال در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی، شخصیت اصلی به نام جواد جوادی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم و سوم آن پخش شده است.

بچه مهندس ۳ رمضان ۹۸ روی آنتن رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها