فردا شب در دیداری حیاتی و حساس تیم های پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. این دیدار فردا شب دوشنبه راس ساعت 22:30 آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۵۳۰

به گزارش جام جم آنلاین ، در گروه C لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس هم حضور دارد شرایط دشوار است چرا که همه تیم ها شانس صعود دارند.

فردا شب دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار نکات فراوانی دارد.

* پرسپولیس که توانست دو بار تیم التعاون عربستان سعودی را شکست بدهد اکنون با 7 امتیاز در صدر جدول گروه C است اما هنوز صعودش قطعی نشده است.

*تیم الدحیل قطر که یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال آسیا به شمار می رود رامین رضاییان را در اختیار دارد، ملی پوش سابق تیم پرسپولیس. برخی از منابع خبری می گویند الدحیل ثروتمندترین تیم آسیاست که البته از لحاظ آماری و اسنادی این خبر هنوز تایید نشده است.

*الدحیل قطر در دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات شکست خورد.

* قرمزپوشان در صورت پیروزی شانس دارند که صعودشان را یک هفته مانده به پایان مسابقات قطعی کند و بازی با الشارجه مسابقه تشریفاتی محسوب شود.

* مهدی بن‌عطیه ملی پوش مراکشی تیم الدحیل هم که در بازی قبل اخراج شده بود مقابل پرسپولیس غایب است اما در مقابل ستاره های دیگر این تیم مثل معزعلی گلزن گرفته تا علی عفیف و محمد مونتاری به میدان خواهند رفت.

* این بازی فینال گونه را می‌توان دربی غرب آسیا هم دانست.

جدول گروه C

گروه C:

1- پرسپولیس ایران 7 امتیاز

2- االتعاون عربستان 6 امتیاز

3- الدحیل قطر 6 امتیاز

4- شارجه امارات 4 امتیاز

*فردا شب تیم سپاهان اصفهان که بخت اندکی برای صعود از گروه خود دارد مقابل العین امارات قرار خواهد گرفت. تیم سپاهان با محرم نویدکیا نتوانست نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیرد و دو شکست متوالی حاصل سرمربیگری نویدکیا درآسیا بود.

گروه D

1- النصر عربستان 10 امتیاز

2- السد قطر 8 امتیاز

3- سپاهان اصفهان 3 امتیاز

4- العین امارات یک امتیاز

       

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها