الهام طهموری با ابراز خوشحالی از بازی در این سریال، درباره ماندگاری این کاراکتر در ذهن مخاطب اظهار امیدواری کرد.
کد خبر: ۱۲۷۶۱۳۶
الهام طهموری که این روزها در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری بازی می کند درباره نقش خود در این سریال به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: من در این سریال نقش لعیا را بازی می‌کنم که نقش پر فراز و نشیبی دارد و اتفاقات مختلفی را از عشق گرفته تا بیماری و حتی موقعیت‌های دیگر تجربه می‌کند.

این بازیگر اضافه کرد: لعیا در قصه این سریال با رویدادهای مختلفی مواجه می شود و حتی در زندگی خود شک را هم به نوعی تجربه می‌کند.

وی با اشاره به روابط این کاراکتر اظهار کرد: ما همچنین روابط او را با آدم‌ها می‌بینیم و این اتفاقات مختلف که برای این شخصیت رخ می دهد  آن را برای من جذاب کرده بود. 

طهموری همچنین در بخشی دیگر با مقایسه بین این سریال و سریال وارش که تجربه دیگر او با احمد کاوری بود گفت: مقطع سنی هم که در این سریال دارم برای من جالب بود و مثل سریال وارش یک تجربه دیگر برای من بود. البته این بار کمی تفاوت داشت یعنی سن کمتری را تجربه می کنم. 
 
وی درباره دومین همکاری خود با کاوری با سریال شرم خاطرنشان کرد: احمد کاوری کارگردان بسیار خوبی است و از آنجایی که خودش هم بازیگر است به عنوان یک بازیگر به راحتی می تواند خود را به او بسپارید‌ و می دانید به خطا نمی روید و اتفاقا میزانسن و دکوپاژی که می دهد به حس شما بسیار کمک می کند. 

طهموری درباره ماندگاری کاراکتر لعیا مثل برخی زنان سریال ها عنوان کرد: امیدوارم که این کاراکتر همینطور باشد و من آنقدر خوش شانس باشم که این کاراکتر در ذهن ها بماند. 

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری این روزها برای پخش از شبکه سه سیما در حال تصویربرداری است. 

ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، مهرداد ضیایی، الهام طهموری و... از جمله بازیگران این سریال هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها