پاری‌سن ژرمن و المپیک مارسی دیشب از هفته دوم لوشامپیونه برابر هم قرار گرفتند. این مسابقه با پیروزی یک بر صفر مارسی به پایان رسید تا نیمار و همبازیانش در دومین هفته از فصل جدید دومین شکست را تجربه کنند. این نتیجه مهم بود اما حواشی مسابقه بیشتر از نتیجه در رسانه‌ها طرفدار داشت.
کد خبر: ۱۲۷۶۰۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، بازی پر برخورد دو تیم کار داور را سخت کرد و او تا پایان مسابقه 14 بار کارت زرد و 5 بار کارت قرمزش را از جیب بیرون آورد.

سهم پی‌اس‌جی از کارت‌های قرمز 3 و مارسی دو بود. بازیکنان در طول مسابقه بسیار خشن و محکم بازی می‌کردند و در خیلی از صحنه‌ها از روی عمد همدیگر را سرنگون می‌کردند.

ولم کنید، می‌خواهم بزنمش! (+عکس)

بعد از هر خطا هم بازیکنان دو تیم یا به سمت داور هجوم می‌بردند یا با هم درگیر می‌شدند. اما خشن‌ترین بخش مسابقه در دقایق پایانی رخ داد که حقیقتا شبیه یک نزاع خیابانی بود و بازیکنان بدون در نظر گرفتن محرومیت‌های احتمالی به سمت هم مشت و لگد پرتاب می‌کردند.

در همین درگیری‌ها بود که دو بازیکن با گرفتن کارت زرد دوم و دو بازیکن به صورت مستقیم اخراج شدند.

همچنین داور بعد از بررسی تصاویر ویدئویی نیمار را به خاطر زدن یک مشت به پشت سر گونزالز، بازیکن مارسی اخراج کرد.

درگیری این دو بازیکن بعد از مسابقه و در شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا کرد و نیمار در توییتر از خجالت گونزالز درآمد.

این تصویر را «Franck fife» از درگیری‌های پایان مسابقه ثبت کرده که آماوی، بازیکن مارسی در تلاش است خودش را از دست بازیکنان جدا کند و به درگیری دیگری که کورزاوا، بازیکن پاریس آنجا بود اضافه شود و از خجالت او دربیاید.

آن سمت تصویر هم نیمار با گونزالز درگیر است که البته در تصویر حضور ندارد. نیمار بعد از اخراج به داور چهارم گفت که گونزالز او را «میمون» خطاب کرده است. «بندتو» و «پارادس» دو اخراجی دیگر بازی بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها