احمد سعادتمند در مصاحبه های مختلف خبر از بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال داده است و مدام از این می گوید که این ایتالیایی به زودی به تهران می آید.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین ، سعادتمند مدیرعامل استقلال آنچنان با اطمینان از بازگشت این مربی ایتالیایی صحبت می کند که انگار «قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی» فقط برای استقلال اعمال نشده است. استراماچونی در شرایطی می تواند به فوتبال ایران برگردد که یا آن قانون ملغی شده باشد یا اینکه از دفعه قبل که از ایران رفت قراردادش فسخ نشده باشد. اما این مربی ایتالیایی چند ماه پیش وقتی از استقلال جدا شد که قراردادش را هم یک طرفه فسخ کرده بود. قانون جدید فدراسیون فوتبال می گوید یک بازیکن و یا یک مربی خارجی تنها در شرایطی می تواند برای فصل آینده به کار خود در فوتبال ایران ادامه دهد که قرارداد قبلی خود را فسخ نکرده باشد.

حالا سعادتمند همچنان از بازگشت این مربی ایتالیایی می گوید. یا قانون جدید فدراسیون فوتبال به طور کامل ملغی شده که کسی خبر ندارد یا اینکه دروغ بزرگی به هواداران گفته می شود. از این دو حالت خارج نیست.

صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ هم در این باره می گوید: «مدیرعامل استقلال به هواداران این تیم راست نمی‌گوید و تا حالا یک خبر کامل از وضعیت بازگشت استراماچونی نداده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها