برای اینکه دست نوشته یا هر متنی که شما انتظار دارید و می خواهید به یک کتاب ارزنده تبدیل شود، باید از یک مجموعه چاپ کتاب برای این امر کمک بگیرید.
کد خبر: ۱۲۷۵۶۶۳

وقتی شما تصمیم به خلق یک اثر می کنید باید به سایر جوانب تولید اثر نیز توجه کنید. عواملی مثله هزینه چاپ کتاب و شما برای اینکه بتوانید عمل محاسبه هزینه چاپ کتاب را به درستی انجام دهید می توانید از روش های مختلفی برای این کار بهره بگیرید.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

معرفی خدمات مجموعه 724 چاپ

این مجموعه توانایی محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب را دارد. یعنی شما می توانید با ورود به سایت «724 چاپ» به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن از هزینه چاپ کتاب خود مطلع شوید.

چاپ کتاب توسط این مجموعه با تکنولوژی روز انجام می شود.تمام دستگاه های به کار گرفته شده توسط شرکت بسیار پیشرفته و به روز می باشند و کتاب ها، با بهترین روش های چاپ کتاب تولید خواهند شد.

این مجموعه توانایی چاپ کتاب به صورت ساده و نفیس را دارد.مجموعه «724 چاپ» توانایی تولید هر نوع کتاب را دارد که این شرایط از مزیت های بزرگ شرکت محسوب می شود.

محاسبه هزینه چاپ کتاب به راحتی توسط مشاوران مجموعه انجام می شود.مشاوران مجموعه 724 بسیار مجرب و کاربلد می باشند و شما می توانید از مشاوره چنین اشخاصی به صورت رایگان بهره مند شوید.

تمام مجوزهای کتاب بدون هیچ هزینه ای توسط مجموعه گرفته می شود.مجموعه 724 با توجه به سابقه کاری و همچنین کار حرفه ای، تمام مراحل اخذ مجوز، تولید و چاپ کتاب شما را به صورت تضمین شده بر عهده می گیرد.

724 چاپ به عنوان هدیه برای مشتریان خود یک عدد جلد از کتاب را به صورت رایگان قبل از انجام هرگونه چاپ در نظر گرفته است. و همچنین پس از اتمام چاپ تمامی سفارش های شما به صورت رایگان به تمامی نقاط کشور ارسال خواهد شد.

«724 چاپ» ، سیستم خودکار محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

حال می پردازیم به محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

محاسبه هزینه چاپ کتاب توسط مجموعه 724 به سهولت انجام می پذیرد. در واقع این مجموعه یکی از بهترین مجموعه های چاپ کتاب در سطح کشور است.که به طور اتوماتیک و خودکار هزینه چاپ کتاب را محاسبه می کند.هستند شرکت هایی که مشتری خود را دچار سرگردانی می کنند و قیمت پایه ثابتی نداشته و قیمت نهایی کمی سنگین می شود.

برای محاسبه هزینه چاپ کتاب به صورت آنلاین به ترتیب زیر عمل کنید

1.وارد سایت مجموعه «724 چاپ» شوید.
2.اطلاعات کتاب خود را اعم از تیراژ، تعداد صفحات، جنس و... وارد کنید.
3.نوع صحافی کتاب خود را تعیین کنید.
4.نوع بسته بندی و چینش کتاب خود را مشخص کنید.

با گذشتن از همه مراحل ذکر شده شما می توانید به صورت آنلاین از نحوه محاسبه هزینه چاپ کتاب خود مطلع شوید. مجموعه 724 چاپ قبل از تولید انبوه و تعداد بالا یک عدد از کتاب شما را به صورت رایگان، درب منزل ارسال می کند و این نوعی هدیه برای شما محسوب می شود.متوسط قیمت هزینه چاپ هر صفحه حدودا 68 تومان می باشد. به راستی این مجموعه جز بهترین مجموعه های چاپ است زیرا هزینه تعیین شده که توسط شرکت گرفته می شود بسیار مقرون به صرفه است.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

«724 چاپ» ، سیستم خودکار محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

عواملی که درمحاسبه هزینه چاپ کتاب دخیل هستند

1.تعداد صفحات کتاب که باعث افزایش قیمت آن می شود.
2.اندازه کتاب نیز در تعیین هزینه آن بسیار دخیل است.
3.تعداد تیراژ
4.ویراستاری
5.نوع رنگ کتاب نیز بسیار مهم است با توجه به افزایش قیمت رنگ.
6.نوع کاغذ بکار رفته در کتاب از عوامل تعیین کننده است.

سایرعوامل همچون صفحه آرایی، طراحی جلد و مدت زمان چاپ کتاب نیز در تعیین و محاسبه هزینه چاپ کتاب دخیل است.عوامل گفته شده در فوق جز عوامل اصلی و ضروری در تعیین قیمت کتاب می باشند. هزینه مواردی مثل ویراستاری، طراحی جلد، قیمت کاغذ بکار رفته و... با توجه تورم و شرایط اقتصادی به صورت روزانه ممکن است قابل تغییر باشند.وقتی شما کتاب با تیراژ بالا می خواهید هزینه چاپ کتاب شما به بالای دو تا سه میلیون تومان خواهد رسید.

«724 چاپ» ، سیستم خودکار محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

با توجه به این تیراژ بالا، کتاب فروش زیادی خواهد کرد پس هزینه پرداختی برای چاپ کتاب قابل برگشت است و شما می توانید برای چاپ کتاب بعدی و اثری دیگر اقدام کنید. موردی به عنوان انتخاب جلد را هرگز فراموش نکنید و از کارشناسان و مشاوران خبره در این زمینه بهره بگیرید زیرا امری بسیار مهم در افزایش فروش کتاب شما می باشد.با توجه به شرایط اقتصادی این روزها همه به دنبال مجموعه ای میگردند که تمام مراحل تولید و چاپ کتاب را به صورت خودکار انجام دهد.

البته هزینه چاپ کتاب نیز در نهایت طوری محاسبه شود که به نفع نویسنده باشد. قطعا مجموعه 724 چاپ می تواند خیال شما را از این بابت مرتفع سازد و هیچ مشکلی در تولید و چاپ کتاب برای شما پیش نیاید.

چطور می توان بدون سفارش با مشاوران 724 چاپ ارتباط برقرار کرد؟

این موسسه با به کار گیری روش های نوین دنیای ارتباطات، امکان چت آنلاین را برای برقراری تماس بین کاربران و کارشناسان فراهم نموده است و شما می توانید با برقراری تماس در هر زمان از شبانه روز پاسخ تمامی سوالات خود را در رابطه با چاپ کتاب و مراحل آن به دست آورید. همانطور که در بالا ذکر شد برای دریافت اخذ مجوز کتاب خود نیز میتوانید از مشاوره های فنی کارشناسان این مجموعه برخوردار شوید.

برای ورود به سایت 724 چاپ میتوانید به دو روش اقدام کنید : 724 چاپ را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.724chap.com شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
۰
۰
اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با چاپ کتاب و هزینه هاش بود ممنون از شما

نیازمندی ها